1.0 TSI motor

Krijg ik toch een mailtje van mijn dealer dat de levering van de Scala wordt vertraagd. Nu wordt als reden opgegeven dat de 1.0 TSI na genoeg niet leverbaar is.

Krijg er inmiddels wel de tandjes van. Dan zijn het de ventieldopjes, dan weer de kabelboom. En nu weer de motor.

Zijn er meer die een soortgelijk bericht hebben gekregen?
 

LongTimeAgo

Senior Member
Met of zónder DSG7?
Hier op de zaak ook iemand die een vertraging heeft op de levering (weliswaar bij Volkswagen T-roc of T-cross), ook 'motorisch', maar omdat hij een 1.0 TSI met DSG7 heeft. Blijkbaar zijn die niet aan te slepen momenteel.
 
Met of zónder DSG7?
Hier op de zaak ook iemand die een vertraging heeft op de levering (weliswaar bij Volkswagen T-roc of T-cross), ook 'motorisch', maar omdat hij een 1.0 TSI met DSG7 heeft. Blijkbaar zijn die niet aan te slepen momenteel.
Is met DSG inderdaad. Eerder deze week van de dealer begrepen dat de auto misschien op 28 augustus klaar is. Maar dan moet hij nog naar Nederland en ….. met mijn geluk zal het wel ergens november worden ….
 

LongTimeAgo

Senior Member
Ach, we zitten in hetzelfde schuitje.
Ik heb een Kamiq besteld met 1.0 (weliswaar handgeschakeld) motortje, sinds 28 Februari.
Bel elke 1e van de maand naar de dealer voor info, hij kan nog niet eens een productie datum bevestigen.
Ondertussen lees je her en der in groepen (op facebook bijv) dat men in sommige landen de auto's al binnen 3 maanden binnen hebben.

Ik hoop dat dat dan modellen zijn die bijna identiek waren aan 'voorraad modellen' die ergens op een parkeerplaats stonden te wachten achter de fabriek. Maar alsnog, beetje jammer.
 
Bovenaan Onderaan