014

014

Lid
allemaal,

Ik heb Momenteel men 3 de Superb combi in bestelling, dit steeds via leasing.
Heel tevreden over de wagen, minder over de dealers.
Normaal rij ik er half oktober de garage mee uit.

Grts
 

JeSko

Forumguru
Trouwens, je hebt je Sup besteld in Geel? Bij Verellen dus, komt mijne ook van (althans, de vorige eigenaars hebben hem daar nieuw gekocht), geen al te beste dealer naar horen zeggen, en de reviews spreken ook boekdelen. Zelf één keer geweest voor terugroepactie.
 
  • Leuk
Waarderingen: 014

014

Lid
Idd bij verellen.
Momenteel zijn mijn ervaringen wel niet echt positief, al was ik gisteren wel tevreden over de afhandeling van het onderhoud van mijn huidige wagen. Al heeft het wel wat voeten in de aarde gehad.
Dus momenteel 50/50.
ik begrijp wel sommige revieuws die ik gelezen heb.
 

014

Lid
Welkom 014 ;) ik denk dat het momenteel niet aan de dealers ligt maar vooral aan Skoda zelf

Heb altijd superservice gekregen bij men vroegere dealer tot over een jaar of 2.
Door omstandigheden bij een andere dealer terecht gekomen, dichter bij huis en deze heeft op enkele bezoekjes (wel in Corona) al best wel wat onzin uitgekraamd. Soit de laatste keer was ok dus .
 

jeroenSch

Senior Member
Ja het zal zeker ook van verkoper tot verkoper afhangen, ik heb mijne nu besteld in limburg(belgië), en heb mijne ook in volle corona periode besteld. Maar de verkoper zegt ook dat het een ramp is dat de iv’s niet doorkomen.. Nu nog altijd dus bij ne peugeot opgezadeld :/ vorige week weer in panne gestaan bij een klep van turbo stuk... dus kijk enorm uit voor da stuk oud ijzer aan de kant te gooien en in mijne Nieuwe superb te vertrekken
 
Bovenaan Onderaan