Škoda Advertenties

Aiii

Lid
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar de Skoda advertenties vindt ik over het algemeen niet minder dan briljant. De reclames zijn al grappig en die humor zetten ze op papier net zo mooi door. Neem het nieuwste Skoda Magazine, hebben ze op het plastic bij de achterkant de Suberb sedan doorgetekend als stationwagen en zetten ze er Wordt verwacht bij. Hoe sterk kun je het maken?

Goed, hier enkele advertenties van het afgelopen jaar. Vooral die van de nieuwe Octavia die vandaag in onze krant stond is fantastisch.
DDL-20090109-00020GO002.jpg

LDC-20080221-019ML007.jpg

DDL-20080726-00010NL003.jpg

DDL-20081212-00024VL002.jpg

JeeWee

Actief lid
Ben ik helemaal met je eens. Goed reclamebureau, waarschijnlijk. Overigens vielen mij de 'krabbels' op het plastic pas op toen ik het van het magazine had afgetrokken, verfrommelde en wilde weggooien. "Wat raar, da's toch de achterkant en er zit toch een kaartje met mijn adresgegevens in?" maar dat was dus een 'uitbreiding' op de reclame op de achterkant. Krijg ik m gelukkig toch nog mee dankzij het SkodaForum en Aiii. Merci! :xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Opes, ik heb dat helemaal niet gezien. Plastic open gemaakt en gelijk weg gegooid.

Bovenaan Onderaan