Nieuwe Skoda Fabia Combi besteld

Maarten

Forumguru
Zojuist tot een akkoord gekomen bij de dealer! :489:

Hij is besteld;

Skoda Fabia Combi Ambiente Attractive Business

Met Sunset glas, Maxidot en de extra speakers.
Gekozen voor zwart metallic.

Op advies van de dealer afgezien van de tiptronic en gegaan voor de handgeschakelde 1.6 77kw!

Ik ben er blij mee. Nu aftellen naar half februari. (productie in week 3)

black_magic_pearl_effect.jpg
 

KaleFietsbel

Actief lid
Van harte gefeliciteerd met je keuze.

Klinkt super, in een mooie kleur!

Wat waren de redenen om af te zien van de tiptronic?
 

Hetzer

Forumguru
Zojuist tot een akkoord gekomen bij de dealer! :489:

Hij is besteld;

Skoda Fabia Combi Ambiente Attractive Business

Met Sunset glas, Maxidot en de extra speakers.
Gekozen voor zwart metallic.

Op advies van de dealer afgezien van de tiptronic en gegaan voor de handgeschakelde 1.6 77kw!

Ik ben er blij mee. Nu aftellen naar half februari. (productie in week 3)

black_magic_pearl_effect.jpg


Mooi man!!!, gefeliciteerd, mooie auto en ik neem aan dat de inruil van je "oude" bevredigend was!!

p.s wat voor velgen zitten eronder , hetzelfde als deze afbeelding???
 

Maarten

Forumguru
Om alle vragen te beantwoorden;

- De verkoper was eerlijk en vertelde dat zijn ervaringen met TT absoluut niet te vergelijken waren met DSG. DSG gaat soepel en daar merk je niets van terwijl je met de TT toch nog goed de schokjes van het schakelen voelt. Hij noemde het zelfs achterhaald, zeker nu de Superb benzine uitvoering met DGS komt. Dat wordt dus het nieuwe TT. Verder rijden we te weinig file etcetera om deze dure optie te nemen.

- De velgen zijn de 15"Antares.

- Ach, bevredigend is een groot woord! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er meer van verwacht had. Uiteindelijk zijn we echt wel op ons maximum uitgekomen. Wat wel grappig is, is dat ook de dealer (financieel gezien) niet helemaal blij is. De Business edetion heeft weinig marge, dus hij verdient er weinig op. Zo weinig dat ik aan het einde er zelfs geen functiepakket van 65 euro bijgepraat kreeg!

Allemaal bedankt voor de felicitaties! Wij zijn er ook erg blij mee en tellen al af!
 

tlpeter

Actief lid
De Antares velgen heb ik ook
Waar uit west brabant kom je vandaan ?
Ik woon ook in west brabant, in de Fendert
 

bing69

Actief lid
Om alle vragen te beantwoorden;

- De verkoper was eerlijk en vertelde dat zijn ervaringen met TT absoluut niet te vergelijken waren met DSG. DSG gaat soepel en daar merk je niets van terwijl je met de TT toch nog goed de schokjes van het schakelen voelt. Hij noemde het zelfs achterhaald, zeker nu de Superb benzine uitvoering met DGS komt. Dat wordt dus het nieuwe TT. Verder rijden we te weinig file etcetera om deze dure optie te nemen.


Allemaal bedankt voor de felicitaties! Wij zijn er ook erg blij mee en tellen al af!
Jammer dat je de automaat niet even uitgeprobeerd hebt. Rij er nu een jaar mee en ik moet zeggen (rij bijna 40 jaar auto) dat ik nog zo relaxt gereden heb, terwijl ik zeer vlot kan optrekken of doortrekken. (verwar relaxt dus niet met sloom) :aangenaam:
 

Maarten

Forumguru
Ja, om die uit te proberen moest ik helemaal naar Leusden en daar had ik geen tijd voor (of zin in). Ik ben blind gevaren op de verkoper, die me liever een automaat zal verkopen omdat hij daar simpelweg meer winst op maakt.
 

MarcoO2

Forumguru
Ha Maarten,

Ik wilde net eens kijken of je je oude wagen al had verkocht en kwam toen hier terecht. Mooie wagen heb je nu, daar ga je (ook met handbak) een hoop plezier aan beleven! Leuk kadootje om jezelf blij mee te maken zo vlak voor de feestdagen!
 

Maarten

Forumguru
Ik heb mijn oude ingeruild! Maar, als ik hem particulier nog kan verkopen denk ik daar zeker over na!

Nu aftellen naar half februari...

Wat ik daar ook erg leuk aan vind is het afwachten van het nieuwe kenteken!
kenteken_klein.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Hetzer keek zoooooo :baby012: gelukkig bij Vepreda toen íe eindelijk zijn speeltje mocht afhalen.
 

Maarten

Forumguru
Dat is een ding wat zeker is.
Jammer dat het zo duur is, maar je zou het eigenlijk ieder jaar moeten doen.

Ik kan alleen mijn forumnaam niet aanpassen...die klopt straks niet meer...
 
Bovenaan Onderaan