Derooke
Forumguru
Beste.
Het gaat over de plug in hybride superb iV
Ik heb dit al ergens zien langskomen maar ik wou dit zeker delen met jullie .
Ik moest volgens de boordcomputer na 15.000 km op onderhoud (oliewissel).
Dit heb ik ook netjes gedaan . En ik heb de persoon aan het onthaal gevraagd,waarom moet dit. Die gaf de uitleg , 'wegens het vaak koud starten op toeren enz' . Ik van ok maar ik heb gelezen dat het 30.000 km is op fora.
Na wat heen en weer gebabbeld te hebben de auto daar achtergelaten.
En raad eens, toen ik deze terugkreeg stond er in de boordcomputer netjes. Nog 30.000 km voor inspectie en nog 30.000 km voor onderhoud.
Uitleg op factuur.
-Software update (ivm slecht gps signaal dat ik in Frankrijk rijdt ipv België enz).PS als dit terugkomt word de module vervangen.
-Oliewissel.
-Controle.
Dus bij deze kan ik zeggen dat de onderhoudsintervallen nu om de 30.000 zijn ipv 15.000km.
Mvg
Het gaat over de plug in hybride superb iV
Ik heb dit al ergens zien langskomen maar ik wou dit zeker delen met jullie .
Ik moest volgens de boordcomputer na 15.000 km op onderhoud (oliewissel).
Dit heb ik ook netjes gedaan . En ik heb de persoon aan het onthaal gevraagd,waarom moet dit. Die gaf de uitleg , 'wegens het vaak koud starten op toeren enz' . Ik van ok maar ik heb gelezen dat het 30.000 km is op fora.
Na wat heen en weer gebabbeld te hebben de auto daar achtergelaten.
En raad eens, toen ik deze terugkreeg stond er in de boordcomputer netjes. Nog 30.000 km voor inspectie en nog 30.000 km voor onderhoud.
Uitleg op factuur.
-Software update (ivm slecht gps signaal dat ik in Frankrijk rijdt ipv België enz).PS als dit terugkomt word de module vervangen.
-Oliewissel.
-Controle.
Dus bij deze kan ik zeggen dat de onderhoudsintervallen nu om de 30.000 zijn ipv 15.000km.
Mvg