Mijn Octavia 2 RS

HDW

Forumguru
Ik ben behoorlijk kieskeurig met zulke dingen, dus als ik na een tijdje denk dat het toch niet helemaal naar m'n zin is dan zet ik de oude weer terug. Nu dat de oude grill eraf is kan ik misschien wat gemakkelijk dat zwarte embleem erop krijgen.

Eind deze maand staat er nog een stage 1 bij VAG Techniek op de planning, en dan is het heel even genoeg :D:D
 

Timmer

Donateur
Ziet er leuk uit :thumbsup:

en best dat smaken verschillen, als er alleen maar dezelfde auto's rondrijden zou het maar saai zijn.

ps; wat is een 'luxe kentekenplaat'?
 

HDW

Forumguru
Een normale plaat slijten de letters eerder (zie mijn plaat) en is het snel lelijk.
Luxe heeft in deze niet veel met het materiaal te maken, meer met het feit dat je diepte hebt in je plaat en omdat het simpelweg duurder is om zo'n plaat te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

larsy

Forumguru
Ik persoonlijk vin de orginele gril mooier van je wagen + als ik die in mijn spiegel zie afkomen heb ik iets van ... jaaa ne snelle wagen in mijn kont .
Maar nu zou ik Eerder denken ........:deuk::tongue::wavecry:...

Ps: ik Heb hier ook opt forum dinge zien doorkomen deze week =>
spuitbus gespoten embleem aan de gril of
Er Carbon folie op zetten .
Ik kan niet meer volgen

Maar goed smaken verschillen :fool:
 

HDW

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik zelf ook een beetje twijfel, vandaar dat ik ook jullie eerlijke mening vraag.
Mijn vrouw vind hem lelijk maar op dit gebied is dat vaak niet de persoon waar ik naar luister :tongue:
 

jesse_s93

Donateur
Ik vind de zwarte grille wel mooi, zeker in combinatie met het contrasterende rood. Ik weet alleen niet of ik het logo ook weg zou halen, dus ik zou voor een zwarte grille inclusief zwart logo zijn gegaan (of rode achtergrond en zwarte ring + pijl). Daarnaast zou ik het kunststof rooster aan de onderkant loshalen en zeker ook plastidippen (oid) in hoogglans zwart. En ik ben ook wel fan van de luxe platen.

Ziet er zeker wel mooi uit al! :)
 

Kempes

Forumguru
Dit blijft toch het mooiste vind ik.... de rand in kleur van de auto.....

image-jpeg.51088
 

HDW

Forumguru
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht.
Ga ik ff over nadenken :jaja::jaja:

De originele grill helemaal zwart spuiten is ook nog een optie dan heeft ie in iedergeval het embleem nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: LT83

Jee13

Forumguru
grappig, ik blader wat door je topic, zie ik in 1 keer mijn oude RS:D:D

ik heb nog wel wat fotos van aanpassingen, ik heb grill in meerdere kleuren gehad, chroom bij RS blauw vond ik een slechte combi, net als chroom op jouw kleur rood

zwart steekt mooi af !
Succes met het naar wens maken van je RS
Ik mag volgende week al naar VAG Techniek:yeehaa:
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

HDW

Forumguru
Dit is de mooiste variant die ik gezien heb, vandaag even langs onze vaste spuiter gelopen vanuit het werk.
Hij vertelde me wel dat hij geen garantie kon geven omdat spuiten op verchroomde delen volgens hem een risico in zit als je veel snelwegkilometers maakt en dus veel steenslag hebt.
Maargoed, we zien wel.
Bedankt voor de gouden tip in iedergeval :thumbsup::thumbsup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HDW

Forumguru
@Jee13 , vandaag mijn grill bij de spuiter afgegooid :jaja: Na het zien van die wonderschone blauwe bolide was ik om.
Ben benieuwd naar het resultaat.

Van de week trouwens nieuw type embleem op de achterklep geplaatst :D:D
Oogt een stuk netter dan die verweerde groene plak.
 

HDW

Forumguru
Vandaag de lijst van mijn grill bij de spuiter opgehaald.
Ik ben erg tevreden met het resultaat :D:D:D
Twijfel alleen nog of ik dit embleem laat zitten, of toch voor de zwart/chrome variant ga.

Heb de afspraak bij VAG Techniek trouwens naar voren geplaatst, naar morgen dus, wilde eigenlijk niet langer wachten :pardon:

rps20200514_211031.jpg rps20200514_211218.jpg rps20200514_211238.jpg
 

Timmer

Donateur
Die rode rand ipv die zwarte maakt de neus van je wagen een stuk mooier en egaler vind ik. voor het embleem, ik weet niet. Ik zou voor het huidige zwarte durven gaan, er is niet veel chrome aanwezig om mee te balanceren.
Langs de andere kant, het beetje chrome staat niet mis blauwe van hierboven ;)

Benieuwd naar wat de mensen van VAG techniek gaan uithalen met de wagen :thumbsup:
 

HDW

Forumguru
In het RS logo zit ook een beetje chrome, ik slaap er nog een nachtje over :pieker:
Morgen gaat hij langs voor Stage 1 naar 255PK :D
 

Timmer

Donateur
Och, chrome of zwart vooraan, met 255pk heeft 90% van de andere weggebruikers enkel boodschap aan wat er op de achterzijde staat :maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW
Bovenaan Onderaan