Skodamagazine

Bothje

Heel gewoon lid
Waarom staat het magazine niet on-line, want met het adressen bestand van Pon-Skoda is wat mis.
Je krijgt niets als je er om vraagt en geregistreerd staat om geen ongewenste reclame post te ontvangen......
 

MarcoO2

Forumguru
Grappig... als je je via de website van Skoda aanmeldt voor het Skoda Magazine, krijg je een mailbevestiging met als onderwerp "L&K-registratie". Volgens mij is het toch al een tijdje geleden dat de naam gewijzigd is van L&K-magazine naar Skoda Magazine...
 
Minder grappig: als je lezer van L&K was en ook al een keer het nieuwe Skoda Magazine gekregen hebt, (b)lijk je gewoon van de verzendlijst geschrapt te kunnen worden zonder dat je dit zelf weet. Ik heb althans nog steeds geen nieuw Magazine ontvangen. Gezien de barrières die er (blijkens de berichten op dit forum over dit onderwerp) overwonnen moeten worden voordat je (opnieuw) dat betrekkelijk onregelmatig verschijnende blaadje mag ontvangen, ga ik maar niet bij de importeur informeren wat ik misdaan heb ...

Of zouden ze boos zijn dat ik de vorige keer iets over de puzzel verklapt heb?
 

Hugo1973

Actief lid
Ik wil ook zo'n magazine.... :407: Ik krijg 'm niet... zal ook wel komen doordat ik geen ongewenst drukwerk wil hebben...

MAAR LIEVE MENSEN VAN PON: IK WIL DIT MAGAZINE, DUS IS HET NIET ONGEWENST...:eek::eek::eek:
 

Maarten

Forumguru
Even bellen met Pon of mailen helpt!
Ik heb een magazine thuis gestuurd gekregen door hun en men heeft mijn data 'gereset'.
Over twee weken opnieuw aanmelden en dan zou het goed moeten zijn!
 

nemo

Senior Member
Al een paar maanden terug. Ik kreeg daarna nog wel een folder over de F2, toen die reclame op tv was over die rare kleurennamen, zwaranje, zwood etc.
 

Fabia

† In Memoriam
Skoda Magazine

Alleen Skoda-rijders die lid zijn van VerrassendSkoda krijgen straks nog het Skoda Magazine. Dus krijgt u het Skoda Magazine en wilt u het blijven ontvangen? Schrijf u dan snel in als lid van VerrassendSkoda. Rijdt u wel Skoda, maar kreeg u het Magazine nooit? Dan hebt u nog meer redenen in direct lid te worden!
 

EdK

Forumguru
Door me gebroken knie , zit ik dus al weer 4 weken min of meer aan huis gekluisterd
en ben je bezig met dingen waar je normaal geen tijd voor hebt of maakt !
En zowaar zat ik alweer op de postbode te wachten vandaag en wat schetste mijn grote verbazing ! Het Skoda Magazine werd op de mat gedeponeerd
Na ongeveer een jaar het niet meer ontvangen te hebben lag hij dus net weer op de mat !

Ben ik de eerste hier of zijn er nog andere die hem ook binnen hebben ?
Dus kan zo weer aan de puzzel en wat meer over de Yeti gaan lezen !
 

Aiii

Lid
Tsja, kom er pas na het werk achter, maar ik hoop hem dan ook te hebben.

Staat er eindelijk iets in over de Superb Station?
 

Aiii

Lid
Nu ja, de laatste keer stond er wel superb station reclame op de plastic folie om het magazine heen. :D
 
Bovenaan Onderaan