Schade...geen briefje achtergelaten

:mad:Vanmiddag Citigo geparkeerd, na terugkomst anderhalf uur later deuken in voorscherm en portier en een lang spoor van krassen grrr....geen briefje of wat dan ook.
 

Bijlagen

  • AC5FB38D-E725-4947-8625-1BB73599B608.jpeg
    AC5FB38D-E725-4947-8625-1BB73599B608.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 330

EdK

Forumguru
krassen van een boodschappen kar ?
En tsja de mentaliteit van mensen ( horken) is soms ver te zoeken...
Dit gaat zeker niet ongemerkt en dan gewoon doorrijden...
Als ik het gezien had dan had er nu een kenteken op een papiertje onder je raam gezeten... kenteken van de dader.
De hoogste boom voor dat soort gasten, en dat meen ik echt...
 

Japanese Power

Donateur
Flink ruk als je dit overkomt. Enige hoop op misschien een camera die ergens hangt en iets heeft geregistreerd?
Succes met de afwikkeling.
 

VAG-man

Forumguru
Daarom laat ik mijn dashcams zo wel voor als achter altijd aan staan zo lang ik parkeer. Wil niet zeggen dat je hiermee de dader te pakken krijgt, maar is beter dan niks doen.
 

Cordoba

Forumguru
Lijkt haast alsof er een aanhangertje of iets dergelijks tegenaan gezeten heeft. Wat 'ongemerkt' betreft: sommige mensen merken het nog niet als ze onderweg een wiel kwijt raken....
 

Hakar

Donateur
Flink kat, en ken het gevoel wat je er aan over houdt.
Ik zou in ieder geval datgene nagaan wat @EdK aangeeft.
Hangen er cameras in de buurt, vraag of je ze mag inzien of dat ze deze voor je willen bekijken.
Ik heb afgelopen oktober veel medewerking gehad na vragen met uitleg.
Niet geschoten is altijd mis.

Met wat ik om me heen zie gebeuren in het verkeer, en dan met name de stunts op gebied van parkeren, ben ik steeds meer aan het overwegen om een dashcam aan te schaffen.
Eerst nog eentje vinden die geschikt is voor mijn historische Fabia 2005.
 
D

Deleted member 26486

Dit is zó vervelend! Als je iemand schade berokkent, neem dan de verantwoordelijkheid op je. Je hoopt dat een ander dat ook doet als jouw spullen beschadigd worden, maar helaas is dat vaak niet het geval..

Ik heb het vorig jaar ook gehad, waarschijnlijk een fietser achterop mijn geparkeerde auto gereden. Putje in de d-stijl, maar dus wel doodleuk €1100
schade...
563503D6-0BC1-420F-B04C-69D4EF4C6BE8.jpeg

ik denk dat je hier ook al gauw zo’n bedrag voor kwijt zult zijn..


Hopelijk zijn er camera-beelden oid..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Met wat ik om me heen zie gebeuren in het verkeer, en dan met name de stunts op gebied van parkeren, ben ik steeds meer aan het overwegen om een dashcam aan te schaffen.
Eerst nog eentje vinden die geschikt is voor mijn historische Fabia 2005.

Hoezo zoek je ook een historische dashcam?
Je kunt toch elke willekeurige dashcam kopen voor een auto?
 

50tintenfaab

Senior Member
k*t zooi man heb het ook gehad maar dit is geen boodschappen kar denk ik , sterkte schade is nooit leuk :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SteGo

Donateur
De angst van iedereen die gek is op z'n auto. :(

Hopelijk kun je via het al eerder genoemde waarborgfonds nog iets geregeld krijgen, het is toch zonde als je buiten je eigen schuld de schade moet betalen of dat je terugzakt in schadevrije jaren bij je verzekeraar.
 
Camera beelden zijn er niet, de parkeervakken liggen tussen de achterkant van een portiekflat en de achterkant van een kerk (daar was ik). Een winkelwagen denk ik niet dat het geweest is, dichtsbijzijnde winkel die op zondag open is ligt er een paar km bij vandaan. Toen ik er parkeerde stond er een vrij nieuwe VW Up! naast me maar die stond zo ver van mijn auto af dat die een keer heen en weer gestoken zou moeten hebben om zowiezo in de buurt te komen. Auto is niet all risk verzekerd (mijn Rapid wel) wegens al wat ouder en bijna 2 ton er op....zal eens navragen wat herstel zou kosten.
 

Japanese Power

Donateur
Weet je nog welke kleur die UP was? Zou een paar avondjes rondneuzen on te kijken of je een UP met idem schade ziet. Het lijkt me witte lak.

En anders je mede-gemeenteleden eens aan de tand voelen. Hebben jullie geen FB pagina of ander intern communicatiemiddel binnen de kerkelijke gemeente waar je het kunt posten?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Zou eens volgende week zondag tijdens de dienst of er vlak voor eens rondneuzen..
Misschien heeft de persoon wel naast je gezeten ( helemaal zuur )
En kun je hem/haar er volgende week op aanspreken !
Niet geschoten is mis geschoten
 

Blackciti

Senior Member
@ Frank_Rapid Spaceback:

Echt waardeloos dit en het getuigt van schofterigheid jegens jou en je bezit.

Wat je ook vaak ziet, is dat op de krappe parkeerplaatsen bij supermarkten moeders met wandelwagens en van die onverschillige (dikke) wijven met aan iedere hand een uitpuilende tas boodschappen zich tussen de auto's doorwringen. Ze nemen beslist niet de moeite om even om te lopen maar schuiven of wringen zich er gewoon tussendoor. Op die manier heb ik al een paar keer schade opgelopen. Ik kon dan ook zien waardoor het kwam, omdat dat er op de juiste hoogte over hele lengte van voor naar achter een behoorlijke kras was.
Niemand kan mij wijs maken dat ze dan niet door hebben dat ze schade veroorzaken.

Ook ooit eens presteerde zo'n moeke het een keer om een flinke volle doos met boodschappen bovenop mijn auto te zetten en toen de sleutel uit haar veel te strakke broekzak te graven, de deur van haar auto te ontgrendelen en daarna die volle doos weer van het dak van mijn auto te trekken. Ik was net te laat om het te voorkomen, maar de dame in kwestie doet het nooit weer.

De moraal van het verhaal: het interesseert mensen werkelijk geen moer of ze andermans eigendommen beschadigen. Natuurlijk; de goeie niet te na gesproken, maar over het algemeen zijn heel veel mensen gewoon hufters.
 

Japanese Power

Donateur
De moraal van het verhaal: het interesseert mensen werkelijk geen moer of ze andermans eigendommen beschadigen. Natuurlijk; de goeie niet te na gesproken, maar over het algemeen zijn heel veel mensen gewoon hufters.

Natuurlijk zijn er mensen die het inderdaad geen moer interesseert maar om nu bijna iedereen over 1 kam te scheren (citaat: de goeie niet te na gesproken...) gaat me wel wat te ver. Ik ben bang dat jij net wat meer pech kent dan de gemiddelde medelander. Aan de andere kant is het het wel zo dat het egoïsme steeds meer de overhand krijgt in NL maar ook daarbuiten, helaas...
 
Inmiddels de schade laten taxeren: zo’n 1000€:cry::cry:. Heb nog rondgekeken op locatie, de Up! Was het niet, die stond er weer en is nog steeds schadevrij. De krassen een beetje gepoetst en daarmee wat minder opvallend geworden. Voorlopig maar even zo houden
 
Bovenaan Onderaan