Meet & Greet 5.0 - Data Kiezen - Voorbereiding

Wanneer de meeting ?


  • Totaal aantal stemmers
    24

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers...

De tijd is gekomen om samen een data te kiezen voor de meeting van 2019...

Zoals altijd zal deze doorgaan bij mijn dealer te sint-Niklaas..

Om te voorkomen dat mensen niet kunnen komen vanwege de mei vakantie. laat ik dus de keuze aan jullie :)

Stem op de pol hierboven wanneer u zou kunnen komen !

Ik ben opzoek naar iemand die een OBD eleven of vcds demo kan komen geven

ook zou ik graag horen wat jullie graag zouden zien op de meeting ! ideeën meer dan welkom !

Mvg, Bram
 

Cordoba

Forumguru
Wat de vraag van Bram betreft, om eens iets anders te doen zit ik te denken in de richting van modificaties, of handige hulpmiddelen/gereedschap bij klussen aan de auto, maar zit me nog wel af te vragen hoe je dat op een meeting vorm moet geven. Misschien een automaterialen/gereedschappenhandel uitnodigen? Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan een interieurset om zonder schade kunststofonderdelen los te halen (dashboard, deurbekleding enz.), krachtdoppenset met kunststof bescherming voor de velgen, momentsleutel, garagekrikken en bijpassende rubberblokken, lampen om zelf te bekijken of een detail nodig is, of achteraf of ie geslaagd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
Betreft het interessant maken van meetings, ik persoonlijk zou de meeting laten doorgaan bij een tuningfirma. Zijn genoeg firma's die hier voor open staan. Er kunnen ondertussen wat runs gedaan worden, mss mensen die een stage willen laten uitvoeren en die gasten hebben altijd wel leuke projecten staan. Weet dat Bram goede connectie heeft met zijn dealer maar de dealer biedt eigenlijk geen meerwaarde , buiten de parking, aan zo een meeting.

Mss kan je zo een installateur uitnodigen van een veiligheidssysteem zoals in Corné zijn wagen. Wss zijn er wel geinteresseerden om op de meeting tegen een interessante prijs zoiets te laten installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Goofy@5E

Forumguru
Wat ik nu eens zou leuk vinden is een promo truc van een specifiek merk autogerelateerd, effe voor de verduidelijking, deze zomer op een manifestatie geweest (kreeften rally bxl ), wel daar was de promo stand van FACOM en DEWALT, met demo's en uitleg over hun assortiment, is echt wel intressant, spijtig zou ik niet weten hoe je deze ergens krijgt op een evenement, maar we zijn hier met veel en weet iemand dit wel.......Dit is mijn idee.....
 

Tuner111

Forumguru
Hey all,

@Goofy@5E ik zal eens horen wat er mogelijk is bij dit bedrijf..

@leon-cupra geloof me, tuning bedrijven staan hier niet meer voor te springen hoor... al genoeg gaan horen en bespreken vorig jaar :) maar ik zal eens horen voor iemand die alarmen installeert... @Corné de Kluijver waar heb je dit laten doen ?

@Antera kan jij een demo geven/ aanpassingen doen op de meeting ?

@bjorn_van_velthoven_ dankje das vriendelijk !

@philippe bakker Jij zorgt weer voor lekkere koeken aub ? :bloemen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
@Tuner111 is Dieteren niet bereid om ergens een presentatie te geven omtrend de hele elektrificatie van de komende jaren ? Visie/richtlijn van VAG over het hele milieu gebeuren.
Wil eventueel ook wel info verschaffen omtrent keuring en alles wat erbij komt moest er vraag naar zijn :)
 

CDK

Forumguru
ik zal eens horen voor iemand die alarmen installeert... @Corné de Kluijver waar heb je dit laten doen?

Ik heb het in Woerden (NL) laten monteren, maar het systeem heet Ghost en is van CARlectra uit Ulft (NL) vooral niet in de buurt van Sint Niklaas (B) helaas. Wellicht is er een bedrijf in Vlaanderen die dit systeem ook monteert?? Voor een dergelijk bedrijf kan het wel degelijk aantrekkelijk zijn om op een meeting een x aantal Ghost’s te verkopen / monteren tegen aantrekkelijk tarief. Normale prijs was 479,- ik heb het voor 399,- gemonteerd gekregen.

Succes met de voorbereidingen Bram :thumbsup:
 

kwillems

Donateur
Ik schat dat 4 mei voor veel Nederlandse forumbezoekers geen optie is vanwege de nationale dodenherdenking. Voor mij niet althans; ik ben anders niet op tijd thuis.
 

Tuner111

Forumguru
Ok hoop dat iedereen nu zijn zegje heeft kunnen doen en eens tot de kern kunnen gaan..

De meetings zijn altijd al een leuk en gezellige boel geweest en dat wil ik zo houden.. Maar als er nieuwe leden dit lezen kan dit heeel verkeerd overkomen!

Ikzelf steek hier toch veel tijd in om een leuke meeting voor dit forum mogelijk te maken..

DUS zou ik willen vragen met aandrang dat iedereen on topic blijft en de Mods het topic opkuisen en we met een mooi topic naar de meeting kunnen gaan in 2019..

Mvg, Bram
 
Ik zocht namelijk naar een plaats in Nederland.
Kijk, ik kom uit Rotjeknor dus overweeg ik nog.
Maar voor hetzelfde geld is er iets leuks te doen of te koop.
 

leon-cupra

Forumguru
Ideetje voor de meeting: carwrapper uitnodigen. Lijkt mij wel interessant om demo hiervan live te zien.
Wss wel geinteresseerden om onderdelen dan te laten wrappen.
 

Tuner111

Forumguru
Ideetje voor de meeting: carwrapper uitnodigen. Lijkt mij wel interessant om demo hiervan live te zien.
Wss wel geinteresseerden om onderdelen dan te laten wrappen.

ik ga eens kijken :)

uitdeuken zonder spuiten !
Zeer interessant om te volgen en vermoed dat als er een meeting prijs is dat er dan zeker gegadigden zijn..

daarvoor ga ik ook eens horen :)
 

EdK

Forumguru
Heb het voor eerst gezien bij opendag / meeting van Carclean in Berkel Rodenrijs.
En die beste man die daar bezig was had echt gouwe handjes.
Kwam op bepaald moment één van bezoekers met een deuk , dat je dacht die komt er nooit meer netjes uit op deze wijze.
Maar een klein half uur later moest je echt weten waar het had gezeten om de deuk terug te kunnen vinden.
En deze deuk was echt iets meer dan de grote van de 2 euro muntstuk
 

Antera

Donateur
@Tuner111 als het dit jaar beter valt dan vorig jaar en op tijd weet en we lekker binnen kunnen staan als het niet te koud is vind ik het allemaal prima. Heb VCDs/VCP en OBDEleven maar codeer het liefste nog om met VCDS en VCP :).

contact me maar even via whatsapp desnoods
 
Bovenaan Onderaan