AutoWeek Tevredenheids Trofee 2008

LenK

Forumguru
Helaas mag ik met mijn 2005 auto niet meer mee doen. Alleen bouwjaar 2006 en 2007 mogen meedoen aan het onderzoek :mad:

Ben erg benieuwd of Skoda niet verder wegzakt. Maar het duurt waarschijnlijk nog tot oktober voor dat bekend is.

Uitslag 2007:
Overall: Octavia op plaats 30 en Fabia op 42.
Compacte middenklasse: Octavia op 8.
Mini-compact klasse: Fabia op 9.

Deze keer doet de Roomster ook mee.

Steve

Senior Member
Hmm ik mag ook niet meedoen.
Mijn auto is te nieuw.

Uw auto valt helaas buiten de leeftijdscategorie waarnaar wij onderzoek doen. Het onderzoek concentreert zich dit jaar uitsluitend op auto's van bouwjaren 2005 en 2006.

Okki

Forumguru
Hmm ik mag ook niet meedoen.
Mijn auto is te nieuw.

Uw auto valt helaas buiten de leeftijdscategorie waarnaar wij onderzoek doen. Het onderzoek concentreert zich dit jaar uitsluitend op auto's van bouwjaren 2005 en 2006.

:crazy: Die van mij wel hoor, en is 2007! Zie eerste topic bericht :grin:

LenK

Forumguru

Dat is dus een foutje bij Autoweek, ze zijn vergeten de tekst van vorig jaar aan te passen :biggthumpdown:

LenK

Forumguru
Met een beperking van de leeftijd van de auto's maak je het wel wat objectiever.

Als er geen leeftijdsgrens is dan zou er bij de merken die voor hun nieuwe modellen de modelnaam steeds hergebruiken (Mondeo, Passat, Octavia etc) een veel hogere gemiddelde leeftijd zijn dan bij de merken die steeds nieuwe modelnamen gebruiken.

De eerste groep is dan altijd in het nadeel omdat kwaaltjes meestal met het vorderen van de leeftijd komen en toenemen.

Desperado

Forumguru
Je moet toch ook een bouwjaar opgeven......dan kunnen ze daar ook een extra filter inbouwen.
Edit:laten ze als vraag 1 dan even bouwjaar doen, dat scheelt weer onnodig doorgaan.

Fabia

† In Memoriam
Autoweek tevredenheidstroffee.

Na ruim een maand onderweg zitten we inmiddels op bijna 9.000 inzendingen. Al 85 modellen hebben de ondergrens voor het minimum aantal inzendingen gehaald. Een aantal auto’s zit er dicht tegen aan, maar kunnen we de nodige ervaringen goed gebruiken. Van de volgende modellen komen we nog inzendingen te kort:

Chevrolet Captiva
Chrysler 300C
Citroën C3
Daihatsu Cuore
Ford Ka
Ford Galaxy
Land Rover Freelander
Mercedes-Benz A-klasse
Mercedes-Benz B-klasse
Mitsubishi Grandis
Mitsubishi Outlander
Renault Modus
Saab 9-5
Skoda Roomster
Smart Fortwo
Volkswagen Eos
Volkswagen Fox
Volvo S80

Bent u berijder van één van bovenstaande modellen van bouwjaar 2006 of 2007, doe dan zeker mee. Andere auto’s zijn uiteraard ook van harte welkom. Hoe meer inzendingen, hoe serieuzer de autobranche het onderzoek neemt.

http://www.autoweek.nl:80/att2008.php

EdK

Forumguru
Tja maar ik heb er foto's bij staan dus veel informatiever !!
Tijd is alleen maar geld !!!

van_der_P

Senior Member
Skoda is dit keer een goede middenmotor. Het gaat de laatste jaren steeds een beetje minder. Je merkt dat de Octavia eigenlijk aan vervanging toe is. En de Roomster/Fabia staat ook niet zo hoog als ik verwacht had. Het valt mij eigenlijk tegen, jammer, waar zou dat aan liggen ?

Bovenaan Onderaan