Octavia 4

oco1979

Forumguru
Mmmm opvolger voor me S2 , zie dat afmeting iets groter is geworden.
Prijs oke is en model nog mooi is, kunnen we deze wel eens onder de loep nemen
of ne O3 combi aan een spotprijs zou ook leuk zijn :D
 

CharlesTucker

Forumguru
Qua timing klopt het wel, de O3 kwam ook ongeveer 2 jaar nadat ik m'n O2FL gekocht had. De O4 wordt (niet voor) 2020 verwacht, da's dus weer 2 jaar na m'n O3FL :)
 

dj.verhulst

Forumguru
https://www.autoweek.nl/nieuws/blik-to-the-future-skoda-octavia/

hier betere fotos van de octavia4
n4hy1blb040z.jpg


zp6ym18bbgvl.jpg



ziet er geweldig uit ,, als ie weer erg aantrekkelijk word wil ik er wel eentje !
 

Japanese Power

Donateur
Ziet er lekker uit. Maar kan me niet voorstellen dat er geen logo op de achterzijde komt en dat de naam net zoals bij Seat zo wordt vermeld. Dit is echt uit de hand van de persoon die deze artiest impression heeft gedaan.
 
D

Deleted member 24009

Ik vind 'm erg geslaagd op deze pics! Zou zo maar eens de opvolger van mijn huidige O3 kunnen worden.
 

dj.verhulst

Forumguru
maar ik denk dat er nog wel details aangepast gaan worden ,,, maar wat ik dan niet snap waarom geen PHEV versie ,, daar zal meer vraag naar zijn dan de hybride uitvoering die in NL helemaal niet aantrekkelijk is omdat je op geen enkele manier dan wat korting voordeel heb, maar wel veel meer mrb en aanschaf kwijt ben....
 

robvv

Senior Member
Verschil met de S3 wordt klein. Niet alleen in lengte, maar ook bijvoorbeeld de achterlichten.
 

dj.verhulst

Forumguru
ach met wat software is dat zo op 250 + te krijgen mocht dat nodig zijn , en meer ook wel .

vind dat ie eigenlijk veel meer op een hatchback lijkt dan een stationwagon ,, ,, dat geel lijkt me wel een gave kleur.

maar eens zien hoe ie in 2020 er gaat uitzien . zal vast nog wel details veranderen
 
Bovenaan Onderaan