geplande levertijd

vraagje; ik heb onlangs een octavia II (HB, 1.9TDI zwart attractive bussiness edition) besteld (lease) die gepland staat voor wk4. wat is jullie ervaring hoeveel weken er daarna nog overheen gaan voor ik ' m kan gaan rijden? (rijklaar maken, kenteken aanvraag ed)
 

L-X

Lid
Oeh, goede vraag! Die van mij staat gepland voor wk2. Aftellen is leuk maar ja, tot wanneer?
 

JeeWee

Actief lid
Als je met 'gepland staan' de productieweek bedoelt, dan moet je er volgens de dealer nog vijf a zes weken bij optellen. In mijn geval is dat ook omdat er nog een gastankje en wat gadgets ingebouwd moeten worden. Mijn auto (Skoda O2 Combi 1.6 Ambiente) heeft dan ook als afleverdatum 16 februari 2008 staan.
 

JeeWee

Actief lid
Kleine aanvulling hierop: gisteren gehoord dat mijn O2 Combi wortel staat te schieten bij de dealer..... In week 3 al 'bezorgd' bij de dealer, maar doordat mijn huidige contract pas afloopt half februari moet ik nog tot die tijd wachten. Arme ik (want die folders thuis kan ik dromen - alleen probeert mijn vriendin ze telkens te verstoppen. Vrouwen......)!
 

Fabia

† In Memoriam
Irritante vriendin heb jij zeg. Ze mag zeker dan ook niet rijden in je nieuwe O2.
 

JeeWee

Actief lid
Ach, tis een 'echte' vrouw: ze snapt niet dat je jongetjes en hun speelgoedjes niet uit elkaar moet houden....

En inderdaad, als in mijn O2 eenmaal de spiegels, de stoelen, de verwarming, de MaxiDOT, de radio en wat al niet meer zijn ingesteld, dan kan ze fijn plaatsnemen op de rechterstoel of de achterbank ;) Want ik ben dan weer zo'n typische man die zijn mond niet kan houden als zij achter het stuur zit, omdat ik liever zelf op die plek zit.
Yep, big boy and his toy :2133:. Verder vinden we elkaar errug aardig, hoor :545:
 

TL@

Forumguru
Ach, tis een 'echte' vrouw: ze snapt niet dat je jongetjes en hun speelgoedjes niet uit elkaar moet houden....

En inderdaad, als in mijn O2 eenmaal de spiegels, de stoelen, de verwarming, de MaxiDOT, de radio en wat al niet meer zijn ingesteld, dan kan ze fijn plaatsnemen op de rechterstoel of de achterbank ;) Want ik ben dan weer zo'n typische man die zijn mond niet kan houden als zij achter het stuur zit, omdat ik liever zelf op die plek zit.
Yep, big boy and his toy :2133:. Verder vinden we elkaar errug aardig, hoor :545:

Daar herken ik mezelf in :grin:
 
Na de productie week, vanaf de vrijdag van die week:
+1 week transport
+0,5 week poetsen en boenen
+0,5 week trekhaak en nog wat kleine dingen
+1 week voor grote/veel werk accesoires
+1 week vergeten de klant te bellen
+1,5 week eventueel chippen

Dus tel na de productie week nog op 4 weken en je zit behoorlijk goed.
Bel de dealer regelmatig op vanaf 2,5 week na de productieweek.
Dan weet hij dat je hem echt graag wil en doen ze vaak wat extra moeite.
Of je moet een nieuwe kentekenplaat willen, dan moet je hem juist vertragen.
Hij zit er namelijk al aan te komen.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/auto/
Het laatst uitgegeven autokenteken 01-ZG-NJ
Duurt dus niet echt lang meer.
01-ZB-** is +/-1,5 week oud, dus reken maar uit.
 

Gieliovd

Forumguru
Je zal wel rijk zijn dan.

By the way, je kan altijd nog de betaalde liefde verkiezen, alleen niet meer in Amsterdam
:1884: Nee, nee, nee! :icon_smile_dead:

Ik ben zo rijk dat ik een Fabia kan betalen ;)

Infobyte van de dag: mijn zus woont op die buurt :shocked: (Nee, ik zal jullie voor zijn, ze werkt er niet)
 
Slecht nieuws voor mij...
Levering van mijn skoda 1.9 tdi HB attr.business is uitgesteld.
Zou deze week, wk4, in NL komen maar de auto staat nog in Tsjechie op de band en komt dus week 5/6 in NL waardoor ik 'm week 7/8 pas kan rijden ;-(
Maar weer een paar folders gaan halen bij de dealer....zucht...
 

Desperado

Forumguru
Slecht nieuws voor mij...
Levering van mijn skoda 1.9 tdi HB attr.business is uitgesteld.
Zou deze week, wk4, in NL komen maar de auto staat nog in Tsjechie op de band en komt dus week 5/6 in NL waardoor ik 'm week 7/8 pas kan rijden ;-(
Maar weer een paar folders gaan halen bij de dealer....zucht...

Tja.....alle goede dingen komen langzaam.
Sterkte met w88
 

JeeWee

Actief lid
Ach, ik houd me gedurende dezelfde periode rustig door mezelf te beloven dat "wachten het verlangen alleen maar aanwakkert". De beloning volgt vanzelf!
 

pufpuf8

Nieuw lid
Ik heb mijn Octavia 2 HB Attractive Bussiness 1.9TDI besteld op 11 januari, geplande levertijd week 14 ...... prflllll, nog even in een Astra doorploeteren.... maar dan!!! :rockon:
 

Steve

Senior Member
Ik heb mijn Octavia 2 HB Attractive Bussiness 1.9TDI besteld op 11 januari, geplande levertijd week 14 ...... prflllll, nog even in een Astra doorploeteren.... maar dan!!! :rockon:
Ik kwam ook van een Astra af (1.3 Bussines Ed. van November 2005) dus ik weet precies hoe je je voelt.
Maar als je straks je O2 rijd ben je die Astra (kadett noemde ik de mijne :) ) ben je alles weer vergeten.
 
Bovenaan Onderaan