RS weer terecht en de verdere zoektocht

Rosinfield

† In Memoriam
Balen zeg, hopelijk vindt men hem snel terug. Maar vrees het ergste. Tenzij het voor wat joy riding was, ben ik bang dat hij met stille trom over de grens verdwijnt.
 

Thokozanoah

Forumguru
Balen zeg, hopelijk vindt men hem snel terug. Maar vrees het ergste. Tenzij het voor wat joy riding was, ben ik bang dat hij met stille trom over de grens verdwijnt.
De auto is onder verdachte omstandigheden gesignaleerd, politie verwacht dat de auto op marktplaats is geselecteerd en gebruikt zal worden voor criminele activiteiten en het land niet zal verlaten......
 

Goofy@5E

Forumguru
SHIT krijg het er koud van, kunnen ne ze verdomme nu is nie me hun poten van iemands eigendom blijven, sterkte Marcel !!
Leef met u mee, is ook mijn grootste nachtmerrie
 

Rosinfield

† In Memoriam
De auto is onder verdachte omstandigheden gesignaleerd,.....

Wat betekent dit nu precies? Dat men hem op de korrel heeft? Dat zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat men een dergelijke auto steelt om in Nederland te gebruiken, anders dan voor wat joy riding dan. Hij valt immers wel enigszins op ;)
 

Thokozanoah

Forumguru
Wat betekent dit nu precies? Dat men hem op de korrel heeft? Dat zou natuurlijk geweldig nieuws zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat men een dergelijke auto steelt om in Nederland te gebruiken, anders dan voor wat joy riding dan. Hij valt immers wel enigszins op ;)
Dit zijn de woorden van de politie, verder wilde ze niet veel zeggen. Behalve dat dit soort snelle auto's veel worden gebruikt voor inbraken etc.
 

Thokozanoah

Forumguru
OMG, dat is echt balen.:mad: Hopelijk vinden ze toch jou auto toch nog terug
Natuurlijk is het fijn om de auto terug te vinden, maar dan meer om de (persoonlijke) spullen die erin liggen. De auto zelf zit ik niet meer op te wachten, ik vind het geen prettig idee om straks weer in een auto te rijden waar misschien wel een inbraak mee is gepleegd, en natuurlijk zullen dieven de auto niet netjes behandelen zoals ik dat normaliter doe........
 

eriktv

Forumguru
Balen! Via Marktplaats kun je op de kaart redelijk zien waar de verkoper woont (of aangeeft waar 'ie woont).

Niet echt een onopvallende auto om lekker mee rond te gaan rijden lijkt me... Zoveel mogelijk delen via Twitter, FB, Marktplaats, hopelijk spot iemand 'm!
 

CDK

Forumguru
Balen Marcel! Waarschijnlijk iemand die via het www geïnteresseerd geraakt is vrees ik.... Hopelijk komt er een passende compensatie van de verzekeringsmaatschappij.
 

Thokozanoah

Forumguru
Overigens wel vreemd dat men klaarblijkelijk via Marktplaats aan je adres kan komen?
Woonplaats staat vermeld, Vorden is natuurlijk een klein dorpje en ik woon aan een doorlopende weg, zo gevonden dus.
Voor mij de laatste keer dat ik mijn auto via internet te koop aanbied.
 

B.Stuurder

Forumguru
De auto is onder verdachte omstandigheden gesignaleerd, politie verwacht dat de auto op marktplaats is geselecteerd en gebruikt zal worden voor criminele activiteiten en het land niet zal verlaten......

Godsamme, dat is klote voor je.
Maar wat bedoelt de politie met " onder verdachte omstandigheden gesignaleerd " en hoe kunnen ze een auto selecteren via Marktplaats? Je zet daar toch je adres niet bij? [edit] ik zie nu de mogelijkheid.
Je auto is "gescand" (is hier ook gebeurd met een snelle BMW bij de buren) of iemand die weet waar je woont is op één of andere manier verantwoordelijk.
In elk geval is het vermogen prima om als vluchtauto te dienen, of het een Skoda of Audi is, doet er niet toe.
Ik hoop dat de verzekering een beetje goed bedrag uitkeert.
Succes.
 

B.Stuurder

Forumguru
Wat je kan doen is een bericht op Facebook zetten, openbaar, met het verzoek te delen. Dat gaat héél snel.
 

Thokozanoah

Forumguru
Maar wat bedoelt de politie met " onder verdachte omstandigheden gesignaleerd " en hoe kunnen ze een auto selecteren via Marktplaats? Je zet daar toch je adres niet bij?
.

De politie liet niet veel weten over de verdachte omstandigheden, gaven wel aan dat diefstal vaak gebeurt via het internet. Een auto wordt geselecteerd op vermogen en het is natuurlijk de vraag hoe ze aan het adres komen. De auto stond wel altijd aan de doorgaande weg voor of naast het huis en is natuurlijk een opvallende verschijning, dus zo gespot.
 

Frank C

Forumguru
Wellicht is het al gebeurd, maar zou zeker de Duitse politie inseinen. Grens ligt dichtbij en laaste tijd nogal wat "Nederlanders" actief daar.
 
Bovenaan Onderaan