VCDS of VAG-Com omgeving ?? vragen verzameld.

rbo

Senior Member
Weet iemand of de knop op het stuur voor de lane assist omgeprogrammeerd kan worden zodat deze gebruikt kan worden voor de park assist?

SuperBartje

Forumguru
@Yeti2015
Fijne vakantie! Mag ik daarna ook eens langskomen? Mijn S2C zou ik graag voorzien van mirrordip bij inschakelen achteruit. En de snelweg knipper aanpassen. Ik woon vlakbij.

Antera

Donateur
Weet iemand of de knop op het stuur voor de lane assist omgeprogrammeerd kan worden zodat deze gebruikt kan worden voor de park assist?

helaas kan je dat niet bepalen nee. De BCm zal een bepaalde stuurdraad hebben. Waarom zou je dit uberhaupt om willen zetten?

rbo

Senior Member
De knop op het stuur heeft nu geen functie bij mij daar ik geen lane assist heb en zou het makkelijker vinden om die knop te gebruiken ipv dw knop op het middeconsol voor de park assist.Maar als het niet mogelijk is dan kan ik dat uit mijn hoofd zetten.

Handige Harry

Forumguru
Iemand in de buurt van Doetinchen met VCDS?
Ik wil graag weten of Coming Home, Needlesweep en misschien meer handige functies kunnen voor mijn Skoda Rapid van 2013

Werkt Coming Home als je de auto met de afstandsbediening open en dicht doet?

Wil uiteraard ook wel een stukje rijden.

Met vriendelijke groet,
Handige Harry

Hallo Handige Harry, Ben zelf vanuit Braamt naar @ertromp geweest in Apeldoorn. Hij kan je zeker met deze settings helpen.
Wellicht heeft hij zelfs nog meer dan je graag zou willen.

Stuur hem een pb en dan komt het vast goed

servies

Forumguru
ertromp heeft nogal een volle agenda heb ik begrepen en is momenteel eigenlijk niet beschikbaar voor dit soort dingen...

Bovenaan Onderaan