Fab3 1.2 TSI Style FE

Sand3r

Senior Member
Hierbij een topic over onze Fabia 3 TSI Style FE.

De Fab3 wordt beetje bij beetje een klein beetje aangepast.
Eerst een ander setje wielen, maar weet nog niet welke beter staat.
De zwarte of grijze Savio's. Wat vinden jullie?

De zwarte zitten er nu even als proef onder.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 103
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 98
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 102

oco1979

Forumguru
Niet slecht deze combo,wit en zwart doen het wel altijd goed.
Elk zijn smaak.
Die smeekt om verlaging :jaja: met deze wielen.

Altos

Banned
Ik krijg zelf de antraciet versie dus kan nu niet zeggen zwart natuurlijk hahaha...ookal vind ik die ook wel erg gaaf staan zolang je ze poetst, mat zwart vind ik niet zo...

Joske

Forumguru
Mooie Faab, en ja.. ik ben ook besmet... een verlaging er onder zou hem deugd doen :D

Sand3r

Senior Member
De zwarte set zit er nog steeds onder. M'n vriendin rijdt nog geen 100km per week, dus die blijven nog wel even in nieuw staat.
Iedereen zegt ook dat de zwarte set goed staat bij de witte auto. En het past ook bij de verdere plannen van de auto.

De grijze set staat overigens ook op MP tekoop. Heb al wel wat interesse gehad, maar ze zijn nog niet weg.

dennisvdl

Nieuw lid
Ik rijd met een skoda octavia III ook met een 1.2 tsi, mag ik vragen hoe jij het rijgeluid ervaart bij het optrekken? Ik vindt dat dit bij mij nogal "blikkerig" klinkt.

DannyG

Forumguru
Qua velgen moet je natuurlijk kiezen wat je zelf het mooiste vindt. Persoonlijk zou ik voor de anthraciete gaan (tweede foto). Zelf heb ik gekozen voor een BBS SR anthraciet en vind het mooier staan dan het zwarte (is in mijn ogen té zwart bij een witte wagen).

Maar zoals ik al zei: je moet voor je eigen keuze gaan natuurlijk ;).

In ieder geval veel plezier met de auto :jaja:

vinco

Lid
zou ook graag ook een fotootje zien zodra hij verlaagd is met de eibach veren :-)

Wat betreft de velg vindt ik persoonlijk zwart mooier staan bij de witte lak.

Ridley

Forumguru
Alvast een voorproefje:

4291674e8affbff54ac1f283e6f6925c.jpg

Bovenaan Onderaan