Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Oenoud

Forumguru
Helaas moet ik mij afmelden voor aanstaande zaterdag.
Baal enorm maar heb onverwacht andere verplichtingen waar ik niet onder uit kan komen........:banghead:

Een ieder veel plezier gewenst. Een volgende keer hoop ik er echt weer bij te zijn.
Wellicht bij de najaarsmeeting in een van de vele mooie provincies in Nederland ;)
 

Simon1984

Senior Member
Vraagje: Ik wil eventueel madam meenemen, echter is die pas vanaf 14:00 vrij en dan moeten we nog uit Middenmeer komen....(aankomst +-16:00)

Aangezien ik al zie dat mensen om 0900 ergens aankomen, is dit dan nog rendabel? Of zal ik d'r maar thuislaten :| :)

owja en de auto wassen zit er niet in :|:lezen:
 

eeneen

Lid
Ik moet lastminute afmelden..... Jammer genoeg andere verplichtingen dus volgende keer maar weer plannen :(
 

CDK

Forumguru
Vermogensrun met uitdraai:

1. @Antera
2. @Ridley
3. @koreaan Liefst einde ochtend begin middag
4. @fastpeter
5. @Thokozanoah
6. @Kempes (Graag zo vroeg mogelijk)
7. @Arreslee
8.
9.
10.

Standaard Chip:

1. @Xander
2. @rupert
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Chip Op maat:

1. @sitechris
2.
3.


DSG aanpassing:




Ik kom gezellig langs:

1. @andrehj
2. @Corné de Kluijver
3. @Octavia32
4. @bobbl
5. @micky
6. @Thokozanoah
7. @Blackokkie2
8. @ManeBrane (Mocht de planning het toelaten)
9. @Jee13
10. @internetboarder
11. @foxxie2
12. @Tallguy
13. @rhaak1991
14. @Kempes
15. @RefleCs
16. @JurgenTDI
17. @edschroefset
18. @Luuk Thijssen
19. @EvD
20. @RoGEK (OVB)
21. @Simon1984
22. @plaza
23.
 

Antera

Donateur
ik heb definitief geen verplichtingen qua werk en wil me graag nog aanmelden voor de meeting morgen

is het ook nog mogelijk om op de lijst met deelnemers voor de standaard chip gezet te worden?

ik kan er vanaf 10u zijn...

Zet je erop geen probleem
 

Antera

Donateur
wil een ieder die morgen op de lijst staat om te rollen of een standaard chip of anders zich even melden bij mij?

Ik heb een lowering t-shirt aan en/of een Lowering jas.

Dit zorgt ervoor dat ik weet wie er wel zijn en wie niet en proberen op die manier alles beetje vlekkeloos te laten verlopen.

dank u wel voor de aandacht en tot morgen
 

micky

Forumguru
Helaas ga ik me toch afmelden voor morgen, er zijn andere prive verplichtingen tussen gekomen, waar ik niet onderuit wil/kan.
Iedereen heel veel plezier morgen, wel jammer want ik heb nl. woensdag een spiksplinternieuwe SuperB station gekregen als voorloop auto omdat mijn Passat vertraagt is, de eerst 1200km zitten erop en ik ben er uitermate te spreken over, wat een comfort!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan