Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
LET OP: Poll klopt niet meer. De Datum word 4 Juni

Na diverse jaren al een aantal rollerbank meetings te hebben gehad bij O.A. Vagtechniek en bij TVS ( 2x) wilde ik onze auto's eens laten plaatsen op de JD Engineering rollerbank. Bij deze heren ben ik al diverse malen geweest en heeft dit altijd tot goede resultaten geleid. Mijn auto is er ook gedaan tot volle tevredenheid en ook altijd een mooi en goed advies ook bij probleem gevallen.


Nu JD bezig is met hun nieuwe pand leek het mij dan ook wel leuk om daar eens een meeting te houden zodat we meteen eens hun nieuwe pand kunnen bezichtigen en meteen onze auto's eens op de bank te laten zetten zodat we kunnen zien of de paardjes er nog allemaal zijn ( of juist niet). Ook zal er die dag de mogelijkheid om auto's Motorisch alswel de DSG technisch onder handen te laten nemen.


12232734_979775372069078_3922445881486081270_o.jpg


Wanneer zal afhankelijk zijn wat jullie stemmen zodat we een duidelijk inzicht krijgen wie wanneer allemaal kan.


1. Wat zijn de kosten per rol?



70 Euro per Dynorun




2. Hoeveel auto's kunnen ze doen op een dag?
Ligt er uiteraard aan hoeveel tuning er ook moet gebeuren, maar zeker 10-12 rollers


3. Chiptunen ook mogelijk ( eventueel standaard chip)
Tuningen zijn mogelijk en op deze dag zouden er zon 5 a 6 Tuningen gedaan kunnen worden

Kortingen op de Motor Tuning bedraagt op deze dag 20%. Voor de prijzen zonder kortingen enz en diverse uitleg kijk hier even: http://www.jdengineering.nl/skoda/

Op externe powerboxen geld helaas geen korting deze zijn al scherp geprijst

4. DSG tunen.
Alle DSG bakken kunnen hun tunen, ook het MQB platform.
Ze hebben hier afgelopen jaren gigantisch in geïnvesteerd, oa in testauto’s (S4/S6/A3/Leon MQB met dsg bakken) maar ook in apparatuur en ontwikkeling van hun software om dit voor elk type bak op een heel hoog niveau te krijgen. Zij kunnen hier, net als in motorsoftware, maatwerk voor leveren.

Kortingen op de DSG Tuning bedraagt op deze dag 20%. Voor de prijzen zonder kortingen enz en diverse uitleg kijk hier even: http://www.jdengineering.nl/dsg-tuning/



5. Voor de liefhebbers die later hun auto willen laten tunen of de DSG kunnen die dag een Voucher krijgen op Kenteken/Naam zodat je later alsnog op een door jouw gewenste dag terug kan om dit te laten uitvoeren.


Deze meeting staat bij genoeg interesse op de lijst om van de zomer te doen Juli/Augustus. Ik wil polse tot zon eind Januari om dan te bekijken of het haalbaar is.

6. Graag bij je naam invullen ook meteen erbij zetten of je 3 en/of 10 september kunt

Graag pols ik bij deze of mensen er voor in zijn voordat ik er meer moeite in ga steken :-). Vermeld eventueel je naam als je wilt Chippen of Op maat wilt chippen of je DSG aangepakt wilt hebben:


Alleen Vermogens uitdraai:
1. @Antera 3/10 sept
2.
3.

Standaard Chip:
1.
2.
3.

Chip Op maat:
1.
2.
3.

DSg mod:
1.
2.
3.

Ik Kom gezellig langs:
1.
2.
3.


omtrend de eetgelegenheid

Er zal er een Frietkar komen waarvoor ieder een paar Bonnetjes krijgt en wat je meer wilt dan zelf kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Alleen Vermogens uitdraai:
1.@Antera
2.
3.

Standaard Chip:
1.
2.
3.

Chip Op maat:
1.@internetboarder (OVB)
2.
3.

DSg mod:
1.@internetboarder(OVB)
2.
3.

Ik Kom gezellig langs:
1.
2.
3.

Leuk @Antera . Uiteraard kom ik langs en ik zeg OVB omdat ik tegen die tijd pas kijk/beslis wat ik precies wil en dus laat doen.:jaja:
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

Kempes

Forumguru
Alleen Vermogens uitdraai:
1.@Antera
2.
3.

Standaard Chip:
1. @Kempes (OVB sjoemelsoftwareonduidelijkheden)
2.
3.

Chip Op maat:
1.@internetboarder (OVB)
2.
3.

DSg mod:
1.@internetboarder(OVB)
2.
3.

Ik Kom gezellig langs:
1.
2.
3.

Leuk @Antera . Uiteraard kom ik langs en ik zeg OVB omdat ik tegen die tijd pas kijk/beslis wat ik precies wil en dus laat doen.:jaja:
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ik wil die van mij bij JD laten chippen.. dit zou mooi tijdens de meeting kunnen, alleen wil ik wel eerst weten wat VAG met de sjoemelsoftware gaat doen gezien mijne daar onder valt. Ik ga er vanuit dat dit tegen juli/augustus wel bekend is..
 

Edwin83

Senior Member
Alleen Vermogens uitdraai:
1.@Antera
2.
3.

Standaard Chip:
1.Kempes
2.Edwin83
3.

Chip Op maat:
1.@internetboarder (OVB)
2.
3.

DSg mod:
1.@internetboarder(OVB)
2.
3.

Ik Kom gezellig langs:
1.
2.
3.

Ik heb hier zeker interesse in, echter vraag ik me af in hoeverre ik mijn gereviseerde motor in moet rijden voor de tuning. Ik vermoed dat er dan wel 6000 km mee gereden is. Tevens ben ik die periode 3 weken in Zweden.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ben ik een krent als ik zeg dat 70,- voor een dynorun duur is voor op een meeting? VAG Techniek vroeg 50,- voor een run op een identieke bank. Weet niet niet of ik er zelf 70,- voor over heb. Maar wel een leuk initiatief @Antera en als de datum me past dan zal ik zeker langs komen.
 

micky

Forumguru
Niet iedereen moet/hoeft dezelfde prijs te bieden toch!? ik vind het een mooie deal, als de datum mij past kom ik graag langs, rollen hoeft niet, dat is al gebeurd daar :)
 

Edwin83

Senior Member
Ik speelde al langer met het idee, ik dacht eigenlijk naar Hartog tuning te gaan. Daar is het 450e en voor mij scheelt het 250Km. Bij Jd met korting 480e en de gezelligheid van een meeting. Als de datum mij goed uitkomt heb ik daar dan die 30e en 250km wel voor over.
 

andrehj

Forumguru
Goed initiatief! Ik kom zeker langs, ben nog nooit bij JD geweest en benieuwd hoe het er bij hun uitziet. Heb verder genoeg vermogen (zie de uitdraai van de eerste meeting bij TVS), dus ga niet tunen.

Alleen vermogensuitdraai:

1. @Antera
2.
3.

Standaard Chip:
1. Edwin83
2.
3.

Chip op maat:
1. @internetboarder (OVB)
2.
3.

DSG mod:
1. @internetboarder(OVB)
2.
3.

Ik kom gezellig langs:
1. Andrehj
2.
3.
 

Noord26

Forumguru
Ah.. 'mijn' huis tuner. Benieuwd naar dat nieuwe pand. Misschien kom ik wel ff kijken. Rollen hoeft niet. Dat is eerder uitvoerig gedaan..
 

Kempes

Forumguru
:wavecry:
Alleen Vermogens uitdraai:
1.@Antera
2.
3.

Standaard Chip:
1.Kempes
2.Edwin83
3.

Chip Op maat:
1.@internetboarder (OVB)
2.
3.

DSg mod:
1.@internetboarder(OVB)
2.
3.

Ik Kom gezellig langs:
1.Andrehj
2.
3.

Fijn dat je me van het lijstje af haalt @Edwin83 ... heb het even hersteld...
 

Edwin83

Senior Member
Ooooo @Kempes dat is vrij asociaal. Kleine verklaring van mijn kant. Ik had de lijst van internerboarder gekopieerd. Vervolgens bij uw bericht niet op "uitklappen" gedrukt en mezelf op de lijst gezet. Excuses:bloos:
 

Bakkertje

Forumguru
Leuk initiatief Mark!
Wat de prijs betreft: je krijgt er ook een frietje bij :deuk::deuk::deuk:
Afhankelijk van de datum kom ik wel even langs (parkeer m'n Passat dan wel weer om de hoek ;) )
 

Import Yeti

Forumguru
Ik wil wel deelnemen aan de vermogens uitdraai. (onder voorbehoud als de datum bekend is en dat ik dan ook kan)
Ik hoor spoedig wanneer dat leuke evenement gaat plaatsvinden.:jaja:
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Antera, wanneer gaat dit plaatsvinden? mei of september? Tenminste dat zijn de gebruikelijke meeting maanden van de laatste jaren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan