Nieuwe O3 RS TDI COMBI

Endja

Senior Member
Sinds woensdag, heb ik mijn nieuwe wagen. Komende van de O2 Combi 1.6, is dit wel een wereld van verschil.

De 19" velgen heb ik er bij gekregen voor de prijs van de 18"...
RS Traveller pack
RS Comfort pack
Verwarmde voorruit
Elec. Kofferklep
Full Leather

Zelfs de kinderen en de madam waren zeer gelukkig, mogelijks was het nieuwe bed dat we dinsdag geleverd hebben gekregen ook een deel van de oorzaak. Dus madam in het nieuwe bed, en ik maar rond toeren. Zo is er voor ieder wat wils...

Bij de eerste KM's ga ik een vragen of ze de kofferklep ook kunnen instellen om automatisch te sluiten, en de dvd functie aanpassen. Al heb ik daar hierover wel al het een en ander gelezen, dat je het ook zelf kan doen. Maar stiekem de verkeerde software terug installeren is ook niet aangenaam... :)

Iemand tips?

 

boontjeRS

Forumguru
Proficiat met de nieuwe bolide!!! Van de kleur ga je alleszins geen spijt hebben!!! Koffer kan je inderdaad laten automatisch sluiten. Succes en have fun with it!!! :jaja:
 

Endja

Senior Member
gefeliciteerd met het nieuwe bed, kun je elke dag uitgerust de nieuwe wagen instappen....
Wie zegt dat ik er niet in slaap? Ik zou zeggen er is nog plaats naast de madam maar dan neem je de kinderen erbij ;)
 

EdK

Forumguru
Wie zegt dat ik er niet in slaap? Ik zou zeggen er is nog plaats naast de madam maar dan neem je de kinderen erbij ;)

Ik zeg niet dat je er niet in slaapt hoor !!
Maar die plaats naast madam is dan zeker ook nog eens naast jou ??
Wel dat gaat me iets te ver..... die kinders erbij dat is nog te doen.....:deuk:
 

Joske

Forumguru
Proficiat, alweer een mooie RS er bij!

Ik zag daarnet juist dezelfde staan op het Wijnveld in Sinaai.... jij toevallig toch niet?
Bij de eerste KM's ga ik een vragen of ze de kofferklep ook kunnen instellen om automatisch te sluiten, en de dvd functie aanpassen.
dat gaat je garagist nie doen hoor ;)
 

Endja

Senior Member
Proficiat, alweer een mooie RS er bij!

Ik zag daarnet juist dezelfde staan op het Wijnveld in Sinaai.... jij toevallig toch niet?

dat gaat je garagist nie doen hoor ;)
Dan opzoek naar iemand vag com pro, die een flesje wijn wil scoren... ;)

@Joske omgeving Turnhout of Antwerpen is mogelijk, in Sinaai ben ik nog niet geweest. Althans met deze...
 

Michelv.

Forumguru
Zeker, dat RS-Blauw hebben ze daar bij Skoda te grabbel gegooid en vind dit op het moment ook de mooiste RS kleur.
 
Bovenaan Onderaan