Overstap van Audi A4 naar Skoda octavia

Kim_n

Actief lid
Dat dacht ik wel, bij men audi was ik er zeker van dat dit gebeurd was. Dus ik neem aan dat het deze keer ook zo gebeurd is, maar ik ben niet zo supertechnisch aangelegd dus kan geen zekerheid geven :)

Grtz Kim

• Leuk
Waarderingen: sels

Kim_n

Actief lid
Vandaag nog wat updates bij de post gehad :D

10896932_10205633020570656_1453725438115553762_n.jpg

En een setje stempelveren, de schakelaar om het van binnenuit openen van de klep te doen is ook reeds onderweg uit china :jaja:

grtz Kim

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kim_n

Actief lid
dat staat op de planning, maar kon niet wachten om ze toch al te plaatsen :jaja:. Is er eigenlijk verschil in centercaps, of is dit een universele diameter?

Joske

Forumguru
meten = weten ;)

er zijn alleszins centercaps in alle maten en kleuren te krijgen dus mag geen probleem zijn om er te vinden voor deze velgjes!

Kim_n

Actief lid
Ok bedankt ;) , ik denk eraan om dan ineens alle logo's te veranderen naar de nieuwe. Enkel het logo op het stuur lijkt me niet makkelijk om te vervangen:pieker:

Kim_n

Actief lid
@Joske thx voor de link, misschien ga ik eerst eens proberen met een sticker en als dat goed lukt al de rest ook vervangen door de nieuwe. Moest het niet lukken ga ik de centercaps zoeken met het oude logo!

@Antera bedankt, ik vind het ook wel geslaagd. Het was niet makkelijk om deze set te vinden aan een schappelijke prijs :D

Ridley

Forumguru
Nice wheels! Mocht je centercaps met oude logo zoeken, die heb ik nog 4 nette voor je liggen. Gratis!

Kim_n

Actief lid
@Ridley thx! Welke diameter hebben deze? Ik had eens gemeten en buitendiameter is 65mm bij deze wielen.

@Corné de Kluijver daar had ik gewoon nog niet aan gedacht:banghead:, maar dat is geen slecht idee. Daar ga ik eens achter zoeken!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan