....maar heb je het over een open dak of een panorama dak.....ik heb zelf een af-fabriek schuif/kantel....een echte meerwaarde, maar als ik de keuze had bij een nieuwe auto zou ik een panorama dak bestellen (misschien kun je niet eens meer een schuif/kantel bestellen, maar dat weet ik niet)Het gaat om een panoramisch schuif- kanteldak voor een Hatchback (af fabriek)Zeker doen....maar heb je het over een open dak of een panorama dak.....ik heb zelf een af-fabriek schuif/kantel....een echte meerwaarde, maar als ik de keuze had bij een nieuwe auto zou ik een panorama dak bestellen (misschien kun je niet eens meer een schuif/kantel bestellen, maar dat weet ik niet)
Dat doe ik dus óók niet...@ Canon-Eye: welke herrie bedoel je precies? Met ramen open rijden is vele malen luidruchtiger als met een dakraam open is mijn ervaring.

@ Canon-Eye: welke herrie bedoel je precies? Met ramen open rijden is vele malen luidruchtiger als met een dakraam open is mijn ervaring.
Dat heb je niet helemaal goed - ook bij dat open dak van 2002 floepte er bij het openen al een windschermpje omhoog.Maar @Canon-Eye heeft het over een Fabia van bijna 13 jaar geleden, als ik het goed heb zijn veel later pas die windschermpjes toegepast aan de voorkant van het open dak