RS 2.0 TSI DSG 2010

Thokozanoah

Forumguru
Onlangs mijn RS opgehaald, een super auto......om de RS nog ietwat te persoonlijken zal ik in de nabije toekomst wat dingen aanpassen, wel in mijn achterhoofd houdende, dat het voor mij een gezinsauto is waar ik met het gezin (incl. Rhodesian Ridgeback cq hondje) ook normaal op pad moet kunnen.
Things to Do......
- 18 " velgen ( inmiddels gemonteerd)
- Verlaging middels vervangen van de veren
- Een bezoekje aan JD
- verder kom ik vanzelf iets tegen ???
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 328
  • image.jpg
    image.jpg
    74,3 KB · Weergaven: 311
  • image.jpg
    image.jpg
    952 KB · Weergaven: 301
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
De velgen op de eerste foto zijn volgens mij geen OEM Skoda velgen, of vergis ik me? Ziet er verder goed uit, het witte stiksel op de stoelen geeft ook net een beetje extra.
 

Jee13

Forumguru
Welkom!

Mooie kleur ook
Die velgen zijn orgineel RS, type zenith: geleverd in 17 en in 18 inch op de PFL

Op de FL RS is de 18 inch neptune geleverd
 

Thokozanoah

Forumguru
Welkom!

Mooie kleur ook
Die velgen zijn orgineel RS, type zenith: geleverd in 17 en in 18 inch op de PFL

Op de FL RS is de 18 inch neptune geleverd

Ben nog een beetje onbekend met de afkortingen ( of misschien een beetje dom :pieker: ) maar PFL en FL :banghead: ???
 

Rallye

Forumguru
Nee, op de PFL waren in Nederland de Zenith-velgen in 17" standaard en in 18" meerprijs. Bij de FL waren de 17" Zenith standaard en de 18" Neptune meerprijs.
 

Rallye

Forumguru
Hihi. Ik heb bijna 5 jaar gedacht "ik had toch die 18" Zeniths moeten nemen", dus toen ik mijn huidige RS uitzocht was ik erop gespitst dat er 18" onder moest. Dat waren dus de Neptunes, waar ik nog steeds tevreden over ben. Blijft een gevoelig puntje dus......
 

louigi58

Senior Member
Yep, ik moet DSG ivm medische aantekening op rijbewijs en dan is de keuze al een stuk minder als je een RS wil. Vandaar dat ik zwarte rij.
 

Thokozanoah

Forumguru
Yep, ik moet DSG ivm medische aantekening op rijbewijs en dan is de keuze al een stuk minder als je een RS wil. Vandaar dat ik zwarte rij.

Ik heb een soortgelijk iets, doordat mijn linkerbeen niet meer doet wat ik wil, ben ik ook genoodzaakt een automaat te rijden. Had al ooit eens aangegeven bij de dealer mij een tip te geven als ze een RS DSG zouden inruilen. Kreeg de opmerking: die zie je bijna niet......
Totdat ik deze blauwe tegenkwam :tegek:
 
Bovenaan Onderaan