Nog even voorstellen

dvdlely

Forumguru
Goeiendagschotel!

Ik was al een tijdje actief op het forum, maar had me nog niet voorgesteld! Ik ben Dennis, 28 jaar, woonachtig in Hooglanderveen, getrouwd en een zoontje van 11 maanden. Ik ben begonnen met een Alfa Romeo 147 2.0 selespeed met 150pk (semi automaat, flippers aan het stuur).

422967_445510292153753_1145652348_n.jpg 429850_445510248820424_497372845_n.jpg 551699_445510195487096_1097827691_n.jpg

Na een fantastische tijd te hebben gehad met deze auto, mocht ik een leaseauto uitzoeken. Aangezien we toen der tijd al een kinderwens hadden, koos ik voor de grootste auto en een auto die uit de PON stal kwam (opgegroeid met de PON merken...) Ik koos toen voor een Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Elegance in de kleur Brilliant Silver. Ondanks d karige uitvoering, ontzettend tevreden over de auto en het conform.

268813_546407935397321_1127387498_n.jpg

Inmiddels meer dan 3,5 jaar verder heb ik mijn volgende Octavia uitgezocht. Deze keer wel een hele complete mogen uitzoeken. Het wordt de O3 Combi 1.2 TSI met DSG in Moonwhite Metallic met sunset, Pano dak en de Alaris wielen. Nadat hij geleverd is, laat ik hem verlagen door @Antera en misschien nog chippen door ABT.

TRIMLINE_OCTACO_ELEGANBU_door-5_rim-PJ4_lamp-PK9_color-2Y2Y_option-PH7_PH8_view-25.jpg

Voorlopig nog even in spanning wachten, want hij zou THEORETISCH in oktober geleverd moeten worden.... maar we weten allemaal inmiddels hoe dat gaat... :banghead:
 

Antera

Donateur
Kijk dat is pas een voorsteltopic :thumbsup:

Word dan nog even wachten wanneer ie geleverd gaat worden en dus vele slapeloze nachten. Van harte welkom hier en tegen die tijd hoor ik het wel
 

AndreM

Forumguru
Welkom bij de club van de WITTE O3!

Ik ben ondertussen uit gekleurd, wij rijden nu Zwart/Wit :maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octavia32

Forumguru
Mooie auto zeer zeker, maar de chip van abt zal niet meer lukken pon doet dat niet meer. Zal je een chip van JD of tvs of VAG techniek moeten doen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dvdlely

Forumguru
Mooie auto zeer zeker, maar de chip van abt zal niet meer lukken pon doet dat niet meer. Zal je een chip van JD of tvs of VAG techniek moeten doen

Op de site van ABT bieden ze nog steeds de chip aan voor deze motor... Diverse dealers bieden ze ook nog aan. Bijv. Autohaasgroep. Ik zie het tzt wel, anders pech gehad, want iets anders dan ABT mag niet van LM
 

Blackokkie2

Forumguru
Lijkt me raar, want ABT wordt vanaf PON niet meer ondersteunt, geven ze dus ook geen garantie meer op. Lijkt me vreemd dat een LM hiermee wel akkoord gaat en dan met een andere tuner niet. Vraag ze eens of ze met oude informatie werken.
 

CDK

Forumguru
kan zijn omdat ABT in het verleden OK was voor sommige LM's ze daar nu dan ook niet moeilijk over doen? ;)
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Dennis, en alvast succes met de promotie van zuurstof naar ozon (zuurstof = O2, ozon = O3).
Eigenaardig dat ABT wel mag en andere tuners niet, terwijl ABT met het chippen van de Seat Leon LE310 toch wel bewezen heeft slecht werk te leveren (geen enkele LE310 haalde de opgegeven specs, en de tuning was vernietigend voor de aandrijflijn door mega pieken en dips in de koppel-toeren kromme)
 

dvdlely

Forumguru
:bloemen:Welkom Dennis, en alvast succes met de promotie van zuurstof naar ozon (zuurstof = O2, ozon = O3).
Eigenaardig dat ABT wel mag en andere tuners niet, terwijl ABT met het chippen van de Seat Leon LE310 toch wel bewezen heeft slecht werk te leveren (geen enkele LE310 haalde de opgegeven specs, en de tuning was vernietigend voor de aandrijflijn door mega pieken en dips in de koppel-toeren kromme)


Klopt dat zij de LM ook, maar goed. Misschien gaat het hele feest uiteindelijk niet door.... Rij ik alsnog in een knappe wagen!!
 
Bovenaan Onderaan