Eibach importeur België failliet

Joske

Forumguru
Allen,

zoals reeds besproken in een ander topic (@Tom RS ) is de officiële verdeler van Eibach in België inderdaad failliet. Ik had een mailtje gestuurd naar Duitsland en kreeg prompt telefoon de volgende dag van Eibach Nederland. (KSC Import)

Zij bevestigden mij dat Mayer inderdaad failliet is en dat zij nu de zaken van de Belgische klanten willen behartigen.

Dus voor alle Belgische Škodarijders die een verlagingsset overwegen.. en die ook naar de keuring daar mee willen gaan... *aheum* :pieker: Daar kan dus het zogenaamde GOCA-attest ook verkregen worden voor de desbetreffende set die onder je Škoda gemonteerd wordt. Zodat je nadien naar de Belgische keuring kunt gaan. (indien gewenst..)

zo, hopelijk is iemand iets met deze info!

groeten

Joske

Skodatek1

Forumguru
De meeste Belgen rijden ook met schroefsets of airride rond, kan me wel indenken dat Eibach (in Belgie) hier de dupe van wordt.

Joske

Forumguru
Denk ook gewoon dat de kl*te-regeling hier in België inzake veranderingen aan je wagen roet in het eten gooit.. moesten ze eens wat soepeler zijn zouden al die mensen zich niet moeten bezig houden met clandestiene operaties om hun wagen naar wens te krijgen.

@Skodatek1 : zie idd vooral schroefsets passeren, klopt wel, maar die zwieren ze er vanonder voor naar de keuring te gaan... idioot toch? :banghead:

Skodatek1

Forumguru
@Joske : helemaal waar! In de jaren 90 had ik een paar vrienden die gingen hun verlagingsveren onder spanning heet maken zodat de veren korter werden, levensgevaarlijk natuurlijk, en zodra ze naar de keuring moesten monteerde ze de originele veren en daarna weer de 'foute' verlagingsveren.
Ik heb hier nooit aan mee gedaan :fool:

EdK

Forumguru
Je mag ermee doen en denken wat je wil @Joske maar lees je PB's met mij maar eens door over je toezegging....:lezen::lezen::pieker::pieker:

Joske

Forumguru
Je mag ermee doen en denken wat je wil @Joske maar lees je PB's met mij maar eens door over je toezegging....:lezen::lezen::pieker::pieker:
dat was ik zeker nog niet vergeten Ed ;)

in het kader van het delen van handleidingen en tekeningen heb ik dat inderdaad destijds beloofd. Maar inderdaad nog niet nagekomen.

Bovenaan Onderaan