F1 motorkap bra?

darkprojectx

Forumguru
Heeft iemand hier weleens een foto gezien van een Skoda Fabia 1 met een Bra op de motorkap?

Ik had er ook 1 op de vento en wil er ook weer 1 voor de Fabia.

Echter kan ik niet echt een foto vinden van een Fabia 1 met een bra..
Alleen fotos van een Fabia 1 met een full nose bra, maar dat vindt ik geen porum.

Dus eigenlijk zo een, maar dan voor de Fabia..

Ik heb al bij http://www.pantherbra.com/ geinformeerd maar nog niets gehoord.

Zou er wel graag 1 hebben voor de winter.

Dus als iemand info heeft, bring it on!

darkprojectx

Forumguru
ik had ook niet al te serieuze reacties hierop verwacht :biggthumpdown:

als je niet weet wat het is of doet, probeer dan google eens zou ik zeggen.
op een rechttoe rechtaan lease autotje ziet het er ook inderdaad niet uit, maar dat hebben we gelukkig niet allemaal.

Superskoda heeft zoiets niet, die zijn meer van "opplak spulletjes". Maar bedankt voor het meedenken (waarom hebben we geen thumpsup smiley?)

misschien heb ik er 1 gevonden.. even afwachten of ik reactie krijg.

EdK

Forumguru
volgens mij heeft er wel begin van t jaar een draadje over gelopen
Misschien met de search dat je het kunt terugvinden

piair1982

Forumguru
Zo een bra gebruik je toch in de zomer tegen insecten?

Of niet? :)

Milotec.de kan je ook nog eens kijken.

EdK

Forumguru
dacht eerder dat het gebruikt wordt in de winter om de motor eerder op temp te krijgen en dus minder koude lucht op radiateur te krijgen

hemi24

Forumguru
@Ed: Eigenlijk is het een petje voor je auto, wat goed smoelt bij het hoofddeksel van de bestuurder... :yeah:

Eigenlijk van weinig nu, tenzij de A2 morgen ineens semiverhard is en dwars door de outback van het Groene Hart gaat...

darkprojectx

Forumguru
Zo een bra gebruik je toch in de zomer tegen insecten?

Of niet? :)

Milotec.de kan je ook nog eens kijken.

klopt helemaal, maar ook tegen steenslag.
En in de winter kan het ook erg fijn zijn als de rest van de wereld hun dak niet vrij maakt van sneeuw/ijs.

tja over petjes beginnen... had verwacht van iemand die op de meeting was geweest dat hij wel beter wist. Maar helaas.

darkprojectx

Forumguru
Haha ik was zo hard op zoek gegaan dat ik vanmorgen een email terug kreeg uit Australie,
met de melding dat ze hem niet hadden (ookal konden ze er 1 maken voor iedere auto) omdat de Skoda Fabia daar niet zo populair was haha..

Maar... ik heb een foto gevonden van een Skoda Fabia 2005 bra, ziet er opzich goed uit.
Bestel nummer is ook aanwezig, dus vanmiddag even bestellen.
Deze bedekt de rand van de grill en het voorste stuk van de motorkap.

turboturbo

Forumguru
dacht eerder dat het gebruikt wordt in de winter om de motor eerder op temp te krijgen en dus minder koude lucht op radiateur te krijgen
Misschien ben je in de war met winter-grills (of winterblende in het Duits) Ik ga er binnenkort een bestellen.
140.jpg

Wat die bra betreft; ik vind het persoonlijk te lelijk om te gebruiken. Maar dat kan ook met mijn perceptie te maken hebben; hier in Amsterdam zie ik die lappies vooral op hele oude verroeste VW Jetta's Golf en Transporter, meestal in het bezit van mannen met snorren. :grin:

Nu is de auto van @darkprojectx zwart, dus zou het cosmetisch effect beperkt kunnen blijven. Plaats je een foto als je hem binnen en gemonteerd hebt?

darkprojectx

Forumguru
hier in Amsterdam zie ik die lappies vooral op hele oude verroeste VW Jetta's Golf en Transporter, meestal in het bezit van mannen met snorren. :grin:

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Ik lag echt langs de bank van het lachen :grin:

Uiteraard komt er nog een foto als hij weer in wintermodus staat :winkie:

ik ben ook heel beniewd naar jou grill!

darkprojectx

Forumguru

Dit moet hem gaan worden (thanks Pantherbra.com voor het maken van de foto)
Ik ben benieuwd hoe dat gaat zitten met de grill en het logo etc.. maarja, wie niet waagt die niet wint, en wie niet wipt die krijgt geen kind. Dus afwachten tot hij binnenkomt en dan ff passen.

EdK

Forumguru
kijk maar uit dat er tussen die BH en de lak geen zand oid komt
Anders heb je straks allemaal krassen ipv vliegen

Bovenaan Onderaan