Klopjacht op Yeti!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
Als je op de kaart kijkt, zie je de vele wegen die naar het eindpunt van de dag wijzen.

Nog wat geduld...

header.jpg

clapton

Senior Member
Ik heb 2 punten verzameld, aan de manier waarop ik het spel speel moet je er maar vanuit gaan dat het 'lucky shots' zijn. Er is geen tactiek ofzo.:)

Fabia

† In Memoriam
Ik heb ook twee punten tot nu toe. De vallen voor vanavond zijn alweer gezet. Ik moet zeggen dat ik het wel redelijk uitpluis.

djmshell

Senior Member
Vallen voor vanavond al gezet. Inmiddels al 6 punten.

Tactiek: goed de hint bekijken. Oh ja ik gebruik mijn eigen GPS software om leuke routes te berekenen

Tot nu toe werpt het zijn vruchten aardig af.

Skodadude

Actief lid
Alweer mijn vallen gezet, d.m.v. veel emailadressen invoeren een aantal bonusvallen gekregen, ook nog een bonusval via Verrassend Skoda ontvangen.
Sta inmiddels op 2 punten, maar hij komt nu in steeds bekender gebied.
Kan de routes op de laatse dagen bijna met mijn ogen dichtrijden:winkie:, maar oppassen dat ik geen Yeti aanrijd.
Ik vind het een leuke en goed doordachte actie van Skoda.

hemi24

Donateur
Ook ik heb de laatste twee keer beet gehad, dus ik denk dat we binnenkort een minimeeting gaan houden in Beeksebergen?!?

Bothje

Heel gewoon lid
Hé hé, heb eindelijk beet. De Yeti reed net zo lang rondjes totdat hij in mijn net kwam :24:

djmshell

Senior Member
Weer 3 keer in een val gelopen die yeti. Gelijk mijn vallen voor morgen aaf alvast maar gezet.

Fabia

† In Memoriam
Zet je acht vallen, heb je maar 1x beet. Ik was verrast dat de Yeti bijna rechtstreeks naar Arnhem reed. Ik ging er vanuit dat íe een aardige omweg zou maken.

Gerke

Forumguru
Ik had hem weer te pakken vannacht :D 2 vallen, toch handig als je een beetje bekend bent in de omgeving

hint en onwerkelijke leefwereld

bij den bosch-oss stond de hint met de veerpont. de yeti vertrekt na zonsondergang, dus de vaartijden erbij genomen, hij zou 2 verbindingen kunnen nemen die na zonsondergang (na 22.00 uur) varen.
alle vallen op de veerstoepen, geen score, hé fout ontdekt, nagevraagd, antwoord skoda, citaat;
"is een spel om de Skoda-liefhebbers te vermaken. Een spel volgt over het algemeen niet de regels, die gelden in de werkelijke leefwereld. Daarom wordt er flexibel omgegaan met de tijden van de pont", aldus Pon Auto etc. Skoda klantenservice, aftersales.
Mijn hint: neem de hint voor wat ie waard is.
de reactie van Pon vind ik wat erg dun, maar het spel nog steeds leuk:grin:.
Sprookje

Skodadude

Actief lid
Weer 2x te grazen genomen.
Verbaas me af en toe over de routes, maar dat mag de pret niet drukken.

Good Hunting Tonight!

Fabia

† In Memoriam
Ik snap het niet helemaal. Ik heb mijn al mijn vallen gezet, ga ik vanavond kijken zie ik dat er maar drie vallen staan ipv de zeven. En ik het kadertje links staan opeens vier vallen. Nadat ik mijn vallen heb gezet moet je ze bevestigen wat ik ook doe. Iemand anders ervaringen hiermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan