Aspirant Greenliners

Door een wisseling van baan staat onze leaseauto op het punt om ons te verlaten, een nieuwe/andere auto is dan ook noodzakelijk. Na het bekijken, incl. bezoekjes aan de dealers en testritten, van diverse automerken zijn ook wij gevallen voor de Fabia Combi Greenline.

Mede door een aantal reactie's op het forum (we zijn nieuw hier), de deskundigheid van de dealer en uiteraard een stukje gezond verstand hebben wij onze keus kunnen maken. Vandaag hebben wij dan ook een bestelling geplaatst bij de Škoda Snijders in Almelo. De goede prijs en een klantvriendelijk ontvangst (dit wil nog wel eens anders zijn...) hebben ervoor gezorgd dat wij met eerder genoemde dealer in zee zijn gegaan.

Onze Greenline zal er als volgt uit komen te zien:
  • Kleur: Anthracite grey (Metalliclak)
  • Bekleding: Domino Black
  • Gordijnairbags (incl. de rest van het pakket)
  • Bleutooth telefoonvoorbereiding (geschikt voor Iphone)
  • MaxiDot-Display & Navigatiesysteem
  • Dakrailing
  • Multifunctioneel stuurwiel en klein lederpakket
  • Climatronic
  • Middenarmsteun
  • Sunset
  • Opbergruimte onder stoel, zijschotjes kofferbak
  • Dorpellijsten & Luxe kentekenplaten
Net geen full options, maar wel een leuke lijst; het wachten zal dan ook erg lang gaan duren.... Volgens planning zullen wij ergens in november definitief Greenliners gaan worden.

ddejonge

Actief lid
Mooie complete auto, complimenten!
Van harte welkom op dit forum. Ik ben zelf ook net lid geworden, maar lees al enkele weken de postings.

Vandaag nog even bij de dealer langs geweest; zoals het nu staat zal onze Greenline in week 41 geproduceerd worden, met een beetje geluk zijn wij in wk 43/44 volwaardige Greenliners.

NielsW

Lid
Dat is al snel , als je kijkt hoelang sommige mensen al wachten of hebben gewacht is dat niks.

Klopt, tussen de bestelling en de levering zit dan "maar" een goede 6 weken. Volgens mij komt dit doordat de dealer de bestelling al in het voren heeft geplaatst. Maar goed, 6 weken is nog meer dan genoeg, denk dat ik maar eens een "herfstslaapje" ga houden... :winkie:

Barkie

Nieuw lid
Jippie,
De GL precies op onze (8e) trouwdag gekregen!
Hij rijdt prima en zeer tevreden.
En.... veel positieve reakties op het werk.
Zoals bij andere discussies gemeld, kan je de olie temp op de MaxiDot zichtbaar maken.
Ook leuk is dat je met de afstandsbediening de ramen kan openen en sluiten.
Zijn er nog meer leuke gadgets?

Noord26

Forumguru
Jippie,
De GL precies op onze (8e) trouwdag gekregen!
Hij rijdt prima en zeer tevreden.
En.... veel positieve reakties op het werk.
Zoals bij andere discussies gemeld, kan je de olie temp op de MaxiDot zichtbaar maken.
Ook leuk is dat je met de afstandsbediening de ramen kan openen en sluiten.
Zijn er nog meer leuke gadgets?

Ik vind het zelf wel prettig om het huidige verbruik op de MaxiDOT te zien in aantal km op 1 liter ipv hoeveel liter op 100km. Dat was het eerste wat ik veranderde toen ik de showroom nog niet uit was..

:24:

Barkie

Nieuw lid
Gefeliciteerd leuk kado voor je vrouw, mag jij er ook in rijden ?

Gelukkig wel...
Het grappige is dat 8 jaar geleden onze "oude" auto onze trouwauto was.
Schijnbaar had het zo moeten zijn.

Heb zelf het verbruik ook ingesteld op km/l.
De orientatie verlichting voor is ook grappig.

Bovenaan Onderaan