Besteld: OCII, Elegance B-line DSG!!

Ron-e

Lid
Hallo, ben nieuw hier op het forum en ik heb de (fantastische) mogelijkheid gekregen om een lease wagen te bestellen. Ik heb geduldig gewacht met posten totdat ik de bevestiging had van de Leasemij. Maar gisteren de brief binnen gekregen dat mijn:

Octavia Combi Elegance 1.8 TSI DSG businnes Line, Rosso Brunello
- Stoffen bekleding
- Reservewiel
- Sunset
- M lak
- LM velgen, 17 inc Pallas

is besteld!!!:baby012:

Als verwachte leverdatum is opgegeven 8 oktober. Op zich reeel lijkt me, maar ik ga er gewoon vanuit dat dit later zal zijn. Dan valt het alleen maar mee!

Ik krijg (wat een luxe) een voorloop auto wat het wachten wellicht wat verzacht, maar goed wat zijn nou 12/13 weken op een mensenleven!:confused:

Iig erg blij met de bestelling!

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Ron!

Fijne wagen die je besteld hebt. Het klinkt alsof je het als een gunst ziet dat je een leasewagen kunt rijden! Op zich wel, vergeet niet dat je er evengoed genoeg voor betaald he.

Klinkt goed, nou even met je voorlopertje en dan lekker rijden!

Veel plezier alvast ook op het fourm.

Ron-e

Lid
Dank je,

Het is voor het eerst dat ik een nieuwe auto kan gaan rijden . Altijd 2e handjes gehad. Dus de vreugde is hoog en de bijtelling, ach, wie rijdt er nu voor dat bedrag pm zo'n wagen zonder te leasen? daarnaast heb ik ook een tankpas die ik op zich vrij kan gebruiken dus meer voor - dan nadelen..

kan niet wachten!

hemi24

Forumguru
Klinkt goed ;) In ieder geval welkom hier en alvast veel leesplezier!

Hoop dat je een beter voorloopwagen krijgt als waar ze mij de laatste keer mee hebben opgezadeld...

Ron-e

Lid
Ja ik kon voor max € 750 pm een leasewagen uitzoeken, dus dan uiteraard een goed aangekleden octavia!

@Hemi24, wat voor wagen was dat als ik vragen mag? Ze hebben mij astra of iets vergelijkbaars beloofd.. maarja..
Die wagen krijg ik 4 augustus. Dus ben benieuwd..

hemi24

Forumguru
hahaha, in één keer de spijker op z'n kop: een Slopel Astra..!

Heb bij het wisselen van werkgever m'n vorige O2 in moeten leveren en kreeg vervolgens een Astra Station 1.7CDTI, waar ik ongeveer 5 maanden en 26k in heb mogen/moeten sturen.
Dan ervaar je ineens hoe goed zo'n Tsjechische Golf je bevallen is en mis je deze elke kilometer.
Was al geen Opel fan, maar na deze ervaring viel bij mij het kwartje waarom het zo slecht gaat met GM!
Had die gedachte trouwens ook al toen ik anderhalf jaar terug een paar dagen met een Cadilac BLS gereden heb.

Darkside

Forumguru
Toch al ruim 130.000 fijne KM's gemaakt in de Opel astra 1.3 executive.
Dan moeten de volgende jaren wel heel erg fijn worden in de O2 Business :-)

ben benieuwd....

lock

Actief lid
Ik alweer ongeveer 50.000 in een astra gtc 1.8. Bevalt nog. Alleen het schakelen niet meer

hemi24

Forumguru
onbekend maakt onbemind...
Maar mensen zeg nou eens eerlijk: die stoelen van een Astra met die rare bolling in het middenvlak, dat kan toch niet lekker zitten?
Ben hierin niet de enige, heb 3 directe collega's met dezelfde ervaring (bouwjaren 2007 t/m 2010).

Ron-e

Lid
Astra : Stoelen
Skoda: Zetels...

is dat de juiste benaming? Had vroeger een opel vectra (heel vroeger) dat was al niet te best kwa stoelen. Vaak pijn in mijn onderrug..

Darkside

Forumguru
Ik heb de sportstoelen en deze zitten gewoon goed. zijn te kantelen en hebben goede lendesteun. Juist deze stoelen genomen omdat de standaard stoelen niet lekker zaten.

Dus ik zeg het eerlijk. De stoelen in de Astra zitten lekker en bieden veel steun.

Ron-e

Lid
Ik denk dat ik wel blij ben dat de voorloop auto en klasse minder is dan wat ik uiteindelijk ga rijden. Stel je voor dat het andersom is. haha, dat zou weer terleurstellend zijn..

Wat vinden jullie van de kleur overigens, ik heb nog geen een OC gezien met die kleur.. persoonlijk vind ik hem erg sjiek.. :rolleyes:

hemi24

Forumguru
Zeer mooie kleur, wat met de nodige chroom-accenten nog beter uitkomt (zoals de raamomlijsting bij een S2).

Ron-e

Lid
Zijn er misschien foto's van de combi met deze kleur? De superb ken ik wel met de Rosso Brunello.. misschien dat iemand wat kan plaatsen, ik kan niets vinden op internet.

Bovenaan Onderaan