Schade!!!

DareDevil

Actief lid
Had ik vorige week even pech!

Net voordat ik op vakantie ga, moest ik nog even boodschappen doen, je weet het wel haast werk dus, wil ik gaan parkeren, parkeersplaats te krap!
Ik in zijn achteruit, zag ik even die auto niet staan achter mij. Had net 2 weken geleden de trekhaak balk verwijdert!

Hij schade ik schade ik schuldig ik niet all-risk verzekerd!!!:407:

Zaterdag gelijk naar de schade hersteller, schade was rijdbaar!
Kapot L.Achterlicht Bumper/strip, vouw in linker plaatwerk aan de binnenzijde. even snel op het oog! werd al snel geschat op 2500euro schade dit is (incl. L. achterlicht, achterbumper/strip en een bumperbalk


Eerst weekje naar Limburg geweest (omgeving Roermond)Rust, geen gezeur

Vandaag (maandag)
Alle onderdelen overal vandaan gehaalt, strip achterbumper en bumperbalk dealer (van Eijk) bodegraven

Achterbumper 2dehands In Elst (Rhenen)

Achterlicht Hofland Krimpen a/d IJssel

Totaal 175,- euries Was bij het schade bedrijf 300,- euro toch weer iets gekoper

Ik naar de schadehersteller komt de chef kijken naar de schade die komt erachter dat er een vouw boven het linker achterwiel scherm zit (weer een tegenvaller):mad:

Zijn kosten plaatje op factuur kwam toch wat hoger uit!!
Kosten 4000 a 5000 euro.

Auto moet op de richtbank om vouw eruit te trekken, veel tijd kost weer geld.

Gelukkig ken ik hem goed! hij komt mij tegemoet 1200 euro dat lijkt er meer op!:D

Nu pakken we gelijk ook de voorkant aan. Cup bumper eraf Fabia RS Bumper erop, bumperbalk weer terug!!

Dan is de auto van voor en achter weer helemaal nieuw!!
 

van_der_P

Senior Member
Dat is balen, zeker als je het zelf schuld bent. Je eigen schade, je no-claim.
Ik hoop dat de reparatie toch nog voor je mee valt.
En veel plezier in de stad Remunj, ik woon er al een aantal jaren.
 

ronald24e

Actief lid
Dat is dan toch nog een kleine meevaller toch?

Kun je nagaan dat als je geen bekenden hebt in die wereld wat je eigenlijk teveel betaald......
 

MarcoO2

Forumguru
Da's inderdaad balen, zeg! Maar echt zachtjes is dat niet gegaan, denk ik, of je moet heel rot terecht gekomen zijn!
 

DareDevil

Actief lid
Da's inderdaad balen, zeg! Maar echt zachtjes is dat niet gegaan, denk ik, of je moet heel rot terecht gekomen zijn!

Reed ongeveer 10-15km per uur achteruit maar de gene achtermij reed ongeveer 10km per uur vooruit!

Maar hij is gewoon op een rot plek geraakt!
Precies achter het linkerachterwiel geraakt terwijl ik ook geen veiligheidsbalk meer had. Maar ik begreep van de schadehersteller dat dat niet uit had gemaakt
 

joergarms

Senior Member
Die bumperbalk, heb je daarvoor moeten betalen?? Ik heb er namelijk nog eentje liggen, die heb ik verwijderd i.v.m. plaatsen van een trekhaak.
Die had je zo mee kunnen nemen.
 

DareDevil

Actief lid
Die bumperbalk, heb je daarvoor moeten betalen?? Ik heb er namelijk nog eentje liggen, die heb ik verwijderd i.v.m. plaatsen van een trekhaak.
Die had je zo mee kunnen nemen.

Heb hem bij dealer gehaalt, die had nog een 2dehandse liggen kosten 50,- euro. denk niet dat ik hem nog terug kan brengen!
 

joergarms

Senior Member
Ik zie dat je uit Gouda komt, dan schiet je er ook niet veel mee op om hem hier voor niks te halen. Dan ben je het kwijt aan benzine en tijd.
Die 5 tientjes vallen nog best mee.
 

DareDevil

Actief lid
auto staat nu bij de schadehersteller

Dinsdag auto weg gebracht naar de schadehersteller.

Nu maar afwachten wanneer ik hem terug krijg.

:489:
 

DareDevil

Actief lid
Schade bedrijf hoort onder de van der Linden groep Waddinxveen.
Heb er gewerkt vroeger en heb mijn eerste auto bij hu gekocht.

Ik heb een hele nette Hyundai Getz 1.4 97pk uit 2008 mee gekregen
 
Bovenaan Onderaan