mmarechal
Actief lid
Per 1 mei ga ik van baan verwissellen. Ik rij nu 2 jaar tot volle tevredenheid een Skoda Octavia II 1.9TDI Ambiente Attractive Bussiness welke mijn nieuwe werkgever, door wat tegenvallende afspraken met mijn oude werkgever, niet gaat overnemen :407:..... Maar mijn nieuwe werkgever vind het geen probleem om weer een Octavia voor mij te bestellen, dus ik ga een nieuwe Octavia rijden
!!! Morgen denk ik dan maar even naar de dealer in Utrecht voor een offerte en even kijken wat er nog te regelen valt als opties (trekhaak e.d.). Volgens mij is precies het juiste type op voorraad dus wellicht rij ik op 1 mei al in een nieuwe Octavia?!, een beetje uitgaan van het positieve. Wanneer ik op de voorraad checker kijk dan zie ik dat de Octavia 1.2 TSI businessline op voorraad is, in de juiste kleur: Storm Bleu Metallic wat mij betreft (heb ik nu ook). Doordat ik dan over ga van Diesel naar Benzine en van een bijtelling van 25 % naar 20% (verschil cataloguswaarde is ca. 28000 t.o. ruim 23000 volgens mij) rij ik dan in een nog completere auto (zover dit nog mogelijk was) voor netto per maand veel minder geld, waar zit het addertje zou je denken, maar ik heb hem nog niet gevonden :ahum:.
Het afscheid eind april van mijn huidige O2 zal met pijn in het hart zijn, maar wanneer de 1.2 TSI echt zo goed is als ik hier op het forum zoals lees, zal dit pijn ook weer snel weg zijn. Wordt vervolgt in elk geval...

Het afscheid eind april van mijn huidige O2 zal met pijn in het hart zijn, maar wanneer de 1.2 TSI echt zo goed is als ik hier op het forum zoals lees, zal dit pijn ook weer snel weg zijn. Wordt vervolgt in elk geval...