Oops!... Hetzer Did It Again !!!!

Hetzer

Forumguru
Ik kon het weeeeer niet laten, om toe toegeven aan mijn verslaving.

Hij staat nog niet in de showroom, maar ik heb er wel al 1 besteld, een 1.2 TDI Fabia Combi FaceLift Greenline, in Rally Green!!!!!!!!,
De Greenline zit al lekker vol met opties, heb er alleen sunset, klein leer pakket en een dakrailing nog extra bijgedaan. Standaard staat de Greenline op 15 inch velgjes met energey saver banden, maar die zullen na de aankomende winter wel vervangen gaan worden door wat groters.
Met mijn huidige Fabia heb ik tot dusver bijna 30K km meegereden, kost mij elke maand zo 200 euro aan benzine kosten, los van de 34 euro p/mnd aan MRB ik heb de investering van deze nieuwe auto binnen 2 jaar eruit!!!!!!,los van de restwaarde.
Op mijn huidige auto heb ik 3400 euro afgeschreven op de totaal prijs sinds januari afgelopen jaar, moest niet al te veel bij om deze nieuwe te kunnen bestellen.

o ja en rally green is een nieuwe kleur , zoals onderstaand RS

Bijlagen

• Fabia_RS_500_1.jpg
    Fabia_RS_500_1.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 154
  • Fabia_RS_500_2.jpg
    Fabia_RS_500_2.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 195
  • Rallye.jpg
    Rallye.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 109
  • frontL.jpg
    frontL.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 103

Hetzer

Forumguru
Dank je guys,

voorlopig blijf ik nog in mijn huidige auto rijden, de nieuwe zal pas week 24 geproduceerd worden, verwachte aflevertijd week 27

Hetzer

Forumguru
Ze verwachten wel een run op de auto, als deze eenmaal in de showroom staat, mocht je interesse heb kun je eventueel al rijden met de polo blue-motion

Wasmachineman

Forumguru
Leuk nieuws Hetzer, gefeliciteerd !:yeah:
Ik ben benieuwd naar de ervaring qua verbruik die je zal opdoen met deze Greenline.

Klinkt goed Hetzer,

Succes met wachten, dat is altijd het moeilijkst. Heb je een nieuwe auto gekocht moet je er nog maanden op wachten voordat je er eindelijk mee rijden mag.

We zien heel benieuwd wat uiteindelijk je ervaringen gaan zijn met de greenline fabia.

Gr Andre

Abo

Lid
Mooie kleur dat Rally green. Het is dat mijn auto nog zo jong is (1-10-2009), maar anders had ik ook wel oren naar die nieuwe Greenline.

Gieliovd

Forumguru
Gefeliciteerd Hetzer!

Ik denk dat ik maar eens met mijn vader ga praten over deze wagen. Hij zoekt een nieuwe, zuinige wagen. Maar het MOET een automaat zijn, bij voorkeur DSG.

Gaat dat lukken?

Ik ben wel zot op de voordelen van die 1.2TDI!

van_der_P

Senior Member
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en sterkte met wachten.
Vandaag was ik bij een andere dealer kreeg zomaar 2000 euro meer dan zaterdag
Waar kun je de kleur ontdekken van de nieuwe modellen of zijn het de kleuren uit de nieuwsbrief. Zou graag donker blauw (van de Superb) of misschien wel weer zwart willen maar daar ben ik zelf niet zo kapot, mijn vrouw wel.
Ik had een mailtje na Pon gestuurd hierover maar je wordt weer terug naar de site gestuurd, dus wordt er niet veel wijzer van. Geen gegevens over kleur en specificatie, jammer zeker als je serieus op zoek bent.

Hetzer

Forumguru
@van der P, stuur mij even jouw mail adres via een pm, ik heb het uitustingsnivaeu van de Greenline digitaal, ook heb ik een algemene brochure waar alle nieuwe kleuren in staan.

2000 meer, dan sta je denk op het punt er ook 1 te bestellen???, ze verwachten dat de levertijden behoorlijk gaan oplopen als hij vanaf juni in de showroom staat.

Ik wist het, ik wist het!!!!!!!!!!!!!!! Je kon het weer niet laten he?

Yeah you know me, ik kon het niet laten, zo trek ik de economie wel weer uit de slop!!!!!!!!!!!!:grin:

Bovenaan Onderaan