Ook die van mij gaat in week 37 in productie, de dealer verwacht dat hij er eind september dan wel is. bestelling was ergens in de derde week van juli.
Ik hoop op een uitgebreide review van NOUNOU!!!
6 to 8 weken levertijd zei mijn dealer(Dordrecht)
Ook die van mij gaat in week 37 in productie, de dealer verwacht dat hij er eind september dan wel is. bestelling was ergens in de derde week van juli.
De 1.6 heeft hetzelfde aantal PK`S en NM dus volgens de dealer was er weinig verschil!!!Hoe zit het nou met het gevoel,is de 1.6 duidelijk anders dan de 1.9 waarbij je
de push toch voelt als je op het gas gaat.We hebben het over zuinig rijden maar ik rij bijna nooit 80 in z'n 5 en zelfs als ik 110-120 rij en snel moet inhalen schakel ik wel eens terug naar z'n 4 om door te trekken maar als je bij de Greenline dat constant moet doen dan weet niet of ik hier voor zou kiezen.
Trouwens weet iemand of de Greenline met een DSG bak komt.Dan wordt het
schakelen voor je gedaan.
De 1.6 heeft hetzelfde aantal PK`S en NM dus volgens de dealer was er weinig verschil!!!
Jep ken dat, nog 3 dagen en dan kan ik em ophalen. Ik ben heel erg benieuwd. De review komt er zeker aan, ik zal proberen vrijdag al een quick review te plaatsen en na het weekend een uitgebreidere.
Nu je het zegt, bij mijn vorige auto (golf 6, ...
Je vorige auto was de huidige Golf, jij wisselt wel snel van auto zeg. Per total gereden?
bij mijn vorige auto (golf 6, don't ask)

Hoe is je Engels Herbie?![]()
Mijn engels is perfect...maar toch vraag ik het