Style opties

Beste leden,

Zoals ik in mijn welkom omschreef heb ik een skoda fabia gekocht ofja ingeruild op een hyundai i30 uit 2011 bijde 2011 de fabia heeft beduidend meer opties. De hyubdainhad niets electrisch.

Ik zit met enkele vragen, wil graag nog iets stylen de hyundai i30 had een rode gril ik zelf weet niet of dat uitziet verder zou ik graag dikkee letters en geen reclame voor de garage willen.

Ik zit een beetje met de verlichting, de knop moet je die altijd uitschakelen? De midden stand is denk ik de dagrijverlixhting omdat hij op de andere stand led verlichting heeft als de auto uit is blijven die aanstaan.

Dank alvast. Verder al heek tevreden en beter als de i30!!

Rallye

Forumguru
Kun je wat plaatjes plaatsen met de stand van de schakelaar en welke verlichting dan brandt? Af fabriek verwacht ik bij een Fabia II bijvoorbeeld geen LED, en wellicht zelfs geen DRL (maar standlicht bijvoorbeeld).

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Handleidingen voor je wagen kun je hier downloaden:

V.w.b. De verschillende standen:

1755717495142.png

Dankje ik kon de juiste niet vinden, op de statds licht variant gaan de lampen niet uit als de auto uit is je moet dus altijd naar stand 0 draaien.

Foto 1 is dimlicht. op dimlicht stand blijven ze ook aan als ik de auto uit zet, dan blijven ze continu branden?.

Bijlagen

• eaca5b67-7bb9-4a95-9f64-470cafe5409e.jpg
    eaca5b67-7bb9-4a95-9f64-470cafe5409e.jpg
    555,5 KB · Weergaven: 14
  • f6ff2131-3011-4a99-9c92-0f6cac6bb825.jpg
    f6ff2131-3011-4a99-9c92-0f6cac6bb825.jpg
    404,9 KB · Weergaven: 14

Captain Hook

Forumguru
Volgens mij heeft die Fabia, net als de Roomster, 2 x H7 in iedere koplampunit zitten.
Plus daarbij een stadslampje.
M.a.w. er zitten in z'n totaliteit 3 lampen in iedere koplampunit. (voor zover ik het kan zien op de foto's)

Captain Hook

Forumguru
Oh, maar wacht ff, dit is zeker een import auto?
Want een kentekencheck bij RDW geeft wat andere info, dan dat het kenteken in eerste instantie doet vermoeden...

hemi24

Forumguru
Waar heb je dit ontdekt?
Gewoon even zoeken op het kenteken:

Rallye

Forumguru
Mij lijkt het niet juist dat het dimlicht aan blijft als de auto uit gaat. Omdat er gesproken wordt over of het dimlicht vervangen is door LED: zou er sprake kunnen zijn van reststroom? Dan zou het licht overigens na enige tijd wel uit gaan.

Bovenaan Onderaan