Octavia 2 verkopen? En dan...

ertromp

Forumguru
Nooit aan beginnen een VW. Armoedige afwerking en totaal geen ruimte en veel te duur en slechte wegligging :deuk:

......wat verwachten we voor een andere keuze dan Skoda op.........Skodaforum.nl:deuk:

@hemi24 ging mij niet zo zeer om bouwjaar maar meer om de autos zelf. Vind ze beiden mooi en nieuwer is niet altijd beter :D
Vandaar de vraag.

Maar vanuit de reacties begrijp ik O3FL. Zal morgen proberen contact te leggen. Thnx!!

@hemi24 thnx was me bij die o3 nog niet opgevallen maar nu je het zegt, idd. Das ansich geen slecht iets toch? Lijken zo op de foto nog nette velgen. Of zit er ook andere band dan standaard op ??

hemi24

Forumguru
Er zijn ook autobedrijven die lokken met een setje op de foto’s, die er dan vervolgens niet bij in de koop blijken te zitten.
Altijd blijven opletten dus…

Arjan1985

Forumguru
In de advertentie staat netjes 18 inch. Kijk even of ze niet op winterbanden staan. Anders kan je direct nieuwe banden kopen.

Slider

Forumguru
Ik zie beide Superb en O3 op zomerbanden staan, op de foto's althans.

Heb 2 pubers van bijna 1.90 lang dus beetje (been)ruimte zowel voor als achterin is zeer wenselijk.
Ik begrijp dat een sedan je voorkeur heeft, maar beenruimte achterin is niet het enige waar je naar moet kijken met die pubers. Hoofdruimte is net zo belangrijk als beenruimte. Weet je zeker dat een sedan toereikend is voor ze?

@Slider dank voor je scherpe blik en opmerking. Ik zal de pubers idd meenemen en hun het laten uitproberen.

Is de steekmaat hetzelfde als bij O2? Wany heb nog set goede winterbanden op lm velgen die er dan onder zouden kunnen

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan