dat is geen skoda merkdealer. Zij leveren de auto met het boekje zoals het in de auto ligt. Maar ik zal 's vragen bij de dealer waar ik deze auto ga laten onderhouden.En anders waar je de auto gekocht heb vragen om een Nederlandse handleiding
dat is geen skoda merkdealer. Zij leveren de auto met het boekje zoals het in de auto ligt. Maar ik zal 's vragen bij de dealer waar ik deze auto ga laten onderhouden.En anders waar je de auto gekocht heb vragen om een Nederlandse handleiding
de website van skoda werkt redelijk prettig, vooral achter je laptop. Maar ik wil achter het stuur ook iets op kunnen zoeken, dan is een boekje toch fijner vind ik. In het Nederlands bij voorkeur.De handleiding via de app is toch prima door te lezen? Zit ook een zoekfunctie op dus zo gevonden wat je zocht lijkt me.
Ervaring trekhaak en iV, Ja ik...
Zijn er mensen met ervaring omtrent het achteraf monteren van een trekhaak.?
Binnenkort voor de 3e keer! Het probleem is er inmiddels alweer. Rete irritant dat dat zo'n iel plastic dingetje is wat natuurlijk gewoon snel stuk gaat als je dat dagelijks gebruikt. Het ding wil regelmatig niet zonder geweld open, en eigenlijk nooit meer fatsoenlijk dicht. Soms lukt dat wel, maar dan schiet hij tijdens het rijden weer open met irritante foutmeldingen in het dashboard tot gevolg. Nee, dat laadklepje is echt waardeloos.Hij sluit verder wel gewoon goed? Het sluit mechanisme van mijn laadklep is nu na twee jaar al 2x vervangen omdat de klep niet goed sloot. Met precies hetzelfde resultaat als bij jou. Bij mij heeft de dealer het prima opgelost
Kan met obdeleven of vcds inderdaad.Heeft iemand de SOH laten uitlezen. Zo ja, bij wie
Klopt, voor de tuning had de auto ook al vermogen boven gespecificeerd door Skoda, inderdaad rond de 250 pk. Ik tank echter wel alleen premium 98 brandstof, dat scheelt al iets. Maar door de combinatie van de DSG tuning, is het een hele andere auto geworden. Maakt veel meer gebruik van het riante koppel.Gave waardes @SilencerNL!
Als ik het goed zie dan was ie stock ook al boven spec met bijna 250 pk en 450 Nm
Maareeuh wat kost dat nou? (ik vraag dit voor een vriend)
Gaaf zeg! Ik ga mijn eerste Superb IV a/s vrijdag ophalen. Ik heb er geen verstand van....in hoeverre slijt de auto motorisch na stage 1+2 sneller? Of maakt dat niet uit als je een beetje normaal rijdt?Vandaag de Superb IV laten tunen bij VAGTechniek. Wat een feestje is dat zeg! Gekozen voor de Stage 1+ (met uitdraai rollerbank), en DSG Stage 2.
Resultaat: 312pk met 531Nm koppel! Boven verwachting! Plus dat de automaat veel beter rekening houdt met het rijke koppel onderin de het toerenbereik. Hij schakelt nu dus wat eerder over naar een hogere versnelling, en in Sport modus blijft de motor draaien. Wat rijdt dat lekker zeg! De hele rit terug in Sport mode gereden om van het riante koppel te genieten met kleine sprintjes hier en daar. Blij als een klein kind![]()