Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Red Devil

Actief lid
ik heb inmiddels ook een aantal foto's geplaatst op google..
ook staan er een aantal fimpjes tussen (rollerbank en tour ritje).. de kwaliteit is wel heeel erg achteruit gegaan, maar zal als ik tijd heb een soort van compilatie er van maken..

nomad

Senior Member
Het was inderdaad erg leuk en hoop dat iedereen plezier heeft van de modificaties. Helaas konden niet alle wensen ingewilligd worden....

Omdat het ook een mooie gelegenheid was en maar een heel klein beetje om (ahum) was, ben ik vanuit Vorden terug naar het oosten gereden naar de A31 om vanaf daar naar Venlo te rijden. Helaas kreeg ik tot een aantal keer toe bevestigd wat ik stiekem al wist, maar de O2 2.0 TDI loopt door dat $^%$ roetfilter tegen een begrenzer aan. Of je nou bergaf gaat of slipstreamed achter een Porsche 911S (ook leuk...), hij loopt geen streep harder dan 219 km/h. Je merkt gewoon dat er nog power over is, maar het is begrensd.

Tijd voor de volgende mod :D

Wellicht tot een volgende keer.

Fabia

† In Memoriam
Eindelijk tijd om weer het forum te lezen. Gistern nog ff snel de kwalificatie gezien en vanochtend de wedstrijd. Als het F1 zo door gaat wordt het een fantastich seizoen. Leuk om te zien dat de gevestigde orde door het ijs zakt en de kleine teams nu scoren. Daarna de tuin gedaan en nu ff achter het form.

Falcon en Plaza bedankt voor de gezellige dag. Het was fantastisch georganiseerd:rockon: Dat wordt moeilijk te overtreffen de volgende keer. En nemo heb je nog genoten van je verlichting? Het eten was erg lekker. Toch een mooi dorp Vorden. Leuk dat we het nieuws nog gehaald hebben. Ik vond de foto shoot erg leuk. Het leek net een Skoda outlet. En ik heb weer kunnen bijpraten met een hoop mensen. Jammer dat het niet lukte met het verbruik veranderen bij de F2, toch maar ff met Vepreda gaan bellen.

Ik reed trouwens Vorden uit en toen vond een duif het nodig om voor mij auto langs te vliegen maar helaas niet snel genoeg. Ik tikte 'm nog net aan met als gevolg een hoop veren in de lucht. Waarschijnlijk is de duif nu toot. Gelukkig geen schade aan mijn auto.

Al met al een hele fijne dag met een hoop Skoda's.

P.S. Ja, dat was erg dichtbij :shocked:

Bijlagen

• Oeps..jpg
    Oeps..jpg
    45,3 KB · Weergaven: 36

cvegreen

Forumguru
Ik heb net een aantal bladeren door bladert over de meeting gisteren.
Ik kon er niet bij zijn door allerlei redenen , en als ik dat allemaal zo lees en bekijk vind ik het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn . Het zal wel ooit eens lukken denk ik om erbij te zijn .

nemo

Senior Member
Leuke dag gehad gisteren! Nog niet in het donker gereden maar wel alvast een foto gemaakt

bf411y.jpg

Willen de personen die bij mij een Chemical Guys Miracle Dryer hebben aangeschaft mij even een pm doen met hun gegevens.

Elk half jaar trek ik namelijk van iedereen die er 1 heeft aangeschaft een naam en die persoon wint dan een full detail (binnenkant en buitenkant) van hun auto.

Ik heb geen miracle dryer maar een washand gekocht , moet zeggen werkt perfect :1819:

Goedeavond mede forum lezers heb eindelijk tijd voor een reactie , de meeting was perfect bedankt Falcon en Plaza voor de organisatie , Nomad voor het veranderen van het comfort kniperren en iedereen die ik vergeet .Ik heb al wat foto's kunnen bekijken super iedereen bedankt voor deze dag .:473:

Pendragon

Donateur
Vraagje over dat google foto ding; kan ik ook alle foto's in 1 keer downloaden?

Picasa 3 installeren en dan via Bestand --> Importeren uit Webalbums. Inloggen met de gegevens die een paar pagina's terug staan en je kunt ze allemaal importeren naar lokaal.

Succes!

Gr. Pendragon

nemo

Senior Member
Picasa 3 installeren en dan via Bestand --> Importeren uit Webalbums. Inloggen met de gegevens die een paar pagina's terug staan en je kunt ze allemaal importeren naar lokaal.

Succes!

Gr. Pendragon

Picasa 3 installeren? Hoe moet dat? Moet ik dan iets downloaden?

nemo

Senior Member
Ik voel me een heuse computernerd, maar bedankt Pendragon! Hij is nu de foto's van red aan het downloaden :)

Bovenaan Onderaan