pfff , las jouw berichtje deze morgen, net voor het werken gaan ... paar uurtjes niet goed van geweest (vandaar ik nu ook pas reageer). Het is overal iets en het gaat nooit 100% perfect. Er zijn overal hoogtepunten en laagtepunten ... ondertussen op dat vlak ook al wat watertjes doorzwommen. En het moeilijkste is dat het niet altijd van jezelf afhangt. Jij wilt er nog voor gaan, maar de andere persoon heeft niet hetzelfde gevoel .... en dan volgt spijtig genoeg bij de meeste de onvermijdelijke beslissing.
Heb een soortgelijke situatie gezien bij mijn oudere broer. Geen ander in het spel, geen ruzie, geen ... niets en toch heeft het geleid tot een breuk. Wat ik gezien heb bij mijn broer. Maak goede afspraken omtrent de kids, wees flexibel in de omgangsregeling maar ook niet té flexibel. Zaai geen twijfel bij de kids (zou het afraden om nog gezamelijke activiteiten te doen). Probeer ten allen tijden overeen te komen. Mijn broer heeft ook heel veel geslikt om toch maar de vrede te bewaren en de kids te ontzien (zijn ex plunderde de kinderrekening om haar eigen kosten te betalen, mijn broer nooit spel van gemaakt).
En voor jezelf: zorg dat je je goed omringt, praat veel met familie/vrienden, zoek terug vrienden op, ga terug sporten (in groepsverband), , ga eens uit, ... zorg zeker niet dat je in een sociaal isolement geraakt. Ik heb gezien bij mijn broer dat hem dit uiteindelijk erboven op gehaald heeft.
VEEL STERKTE Jefrey !!
En betreft de autokeuze, laat het een paar maanden rusten. Zorg dat de vRS door de keuring geraakt, zorg dat je een nieuwe tweede thuis hebt voor jezelf en de kids, zorg dat je terug een financieel stabiele situatie hebt (voor een alleenstaande is het nu enorm moeilijk) en wanneer dit allemaal op orde is ,zal je terug wat helderder/positiever kunnen denken en de correcte beslissing kunnen nemen inzake de wagen.
Maar om toch een suggestie te doen (voor binnen een maand of zes

): Ford Fiesta ST