Nightshade

Overig Tablethouder 9.7"

Geen toestemming om te downloaden
Taal
Nederlands
Dan komt in week 13 hopelijk mijn nieuwe Skoda octavia, en audio ben ik inmiddels over uit.
De software om een dsp versterker in te kunnen regelen is wel vet als dat zichtbaar is on-screen in de auto.

Een tablet zie ik wel als mooie optie, 6"telefoon is toch niet het zelfde;) ook spotify en spelletjes voor de bijrijder zullen hierop geïnstalleerd worden.

Een tablet aan je dashboard hangen met een air vent houder... lijkt mij voor andere auto functies wel in de weg zitten, 9.7" scherm is best wel groot obstakel. Op je voorruit plakken, mwa ik ben 1.70m en kijk nogal snel ergens "tegen"aan. En staat ook nou niet echt dat je zegt....

De oplossing, een houder die niet in het zicht zit,in de weg zit en netjes geïntrigeerd in je auto en goed bedienbaar zit. Nu heb ik zitten denken om met de swivelarmjes van een magneet meetklokhouder te knutselen. Swivelarmpjes koop je voor weinig op Ebay, toch maar even kijken.... en wat vind ik:bloos::dankje::deuk::maakmegek: /kant en klaar, incl tablethouder van 9"tot 12"of fruit gerelateerde tablets.


Nou is het wonder geschiet, hij is binnen gekomen tijdens mijn afwezigheid. Exact wat ik besteld heb uit de UK binnen een week...

Nou, foto's van de gebruiksaanwijzing en delen zal ik even toevoegen.
Volgens mij is dit een appeltje eitje.... dus hoef de foto's niet toe te lichten...toch?

ik gebruik de tablet voor van alles en nog wat onderweg en tijdens werkzaamheden op locatie. schema's opzoeken exel bestanden lezen... voor mij wel functioneel. De prijs, tja... daar hoef je het niet om te laten, kost geen drol maar tot nu toe een degelijke en robuste kwaliteit.
De buizen hebben een buitendiameter van 25mm. het oogt, voelt en beweegt goed. Ik weet wel hoe een goede swivel arm moet voelen. Met het reserve setje tablet vingertjes ga ik nog wel wat creatiefs doen. De tablet houder op zich... makkie, 5minuten in elkaar. ff kijken, en huppaté

Dan alles inbouwen....
Aan het eind van de werkdag even je jongens gevraagd ruimte te maken in de hal. Auto naar binnen, alles uitstallen en aan de gang. Als eerste ff alles gecheckt. De juiste tools, muziekje aan en benieuwd...

Stoel helemaal naar achteren schuiven en met, bij mijn auto, inbus mm. Bout voor de helft los gedraaid, en diverse hulpstukjes gepast.
Je moet zelf bepalen hoe jij hem wil bevestigen. Het eerste arm deel kun je horizontaal of verticaal plaatsen. Ff uitproberen.

Bij mij verticaal geplaatst. Oké, ff goed kijken. De meegeleverde inbusbout waarmee je je balhoofd vast zet op de net gemonteerde beugel is langer dan de tussenruimte. Dus.... beugel weer los en eerst deze samenvoegen. Er zit een pennetje in het balhoofd en een gat in de beugel, past maar op een manier. Bout er indraaien en hatseflats.
ik heb een klein drupje blauwe loctide toegevoegd. Dan kan me boutje er ook niet uit trillen, maar toch demontabel.

Hierna tablethouder gemonteerd, Tablet er in en hem zo zetten, wat jij prettig vind. 1-2 huppaté...

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, of vragen? Dan verneem ik deze graag van u.

Wim.
  • DSC_0027.JPG
    DSC_0027.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 685
  • 2016-02-09_18-30-26.jpg
    2016-02-09_18-30-26.jpg
    169,6 KB · Weergaven: 723
  • DSC_0005.JPG
    DSC_0005.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 687
  • DSC_0024.JPG
    DSC_0024.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 701
  • DSC_0026.JPG
    DSC_0026.JPG
    708,6 KB · Weergaven: 699
  • DSC_0011.JPG
    DSC_0011.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 702
  • DSC_0012.JPG
    DSC_0012.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 661
  • DSC_0021.JPG
    DSC_0021.JPG
    797 KB · Weergaven: 679
  • DSC_0022.JPG
    DSC_0022.JPG
    830,3 KB · Weergaven: 625
Auteur
Nightshade
Downloads
37
Weergaven
391
Eerste uitgave
Laatste update
Beoordeling
4,00 ster(ren) 1 beoordelingen
Bovenaan Onderaan