Wesly
Senior Member
Ik heb deze inmiddels in de units zitten en ze geven dezelfde lichtkleur als de Philips Extreme Blue Vision, ik ben erg content.Heb je deze inmiddels in de koplampen zitten? Zo ja, bevalt het en ziet het er goed uit? Helder wit?
Ik heb deze inmiddels in de units zitten en ze geven dezelfde lichtkleur als de Philips Extreme Blue Vision, ik ben erg content.Heb je deze inmiddels in de koplampen zitten? Zo ja, bevalt het en ziet het er goed uit? Helder wit?

Ik meen iets meer dan 80 euroOkay, wat kost zo'n ombouw van de hemelverlichting?
Mirror down lights van Superskoda gemonteerd: [foto]

Hoe lastig is het vervangen van deze lampjes?
Inderdaad er moet een stukje plastic weggesneden worden. Gewoon met een stanley mesje gedaan.Pastte het zonder aanpassingswerken? Meen ergens gelezen te hebben dat er ergens een stukje plastic in de weg zat dat 'weggedremeld' moest worden?
Heb de lichtset voor de kofferbak ook net besteld.Dit is alleen het licht vd twee lampjes aan iedere kant van de kofferbak. De originele er simpelweg uitwippen, los klikken, de nieuwe erop en dan weer terug stoppen. Klaar... Super eenvoudig. Net boodschappen wezen doen en wat een bak licht!!!! Echt top!!! Een aanrader en de €36,- meer dan waard!!!!
Ga je zeker geen spijt van krijgen! Al gemonteerd?Heb de lichtset voor de kofferbak ook net besteld.
Ben benieuwd...!