Skoda fabia combi 1.2 TSI 105 pk 5v

FabiaTsi

Senior Member
Hallo skoda-broeders. Hier stel ik even m'n skoda fabia combi voor. Het is een 1.2 TSI 105 pk 5v geworden. Kom je blijkbaar niet zoveel tegen.

Uitvoering Ambiente

Opties:

- Semi-automatische airco
- Verwarmde voorzetels
- Voorzetels in hoogte regelbaar
- Snelheidsregelaar
- Maxi-dot beeldscherm
- Aluminium velgen 15' Line
- Radio cd, MP3 Swing
- Multifunctioneel lederen vierspakig stuurwiel
- Opbergmodule
- Elektrische en verwarmde buitenspiegels
- Armsteun centraal
- Verlaagd sportchassis
- ESP, ASR
- 8 luidspreker ipv 6 standaard
- Parkeersensoren

Wat heb ik veranderd?

- Gordelhoesjes leder logo Vrs
- Vialle LPdi installatie: directe gasinjectie met ringtank op plaats reservewiel.

Hoe rijdt dat nou?

Deze tsi rijdt zalig. Vanaf 2000 toeren geeft het motortje een stevige duw in de rug. Verbruik ligt op 8l/100 km bij een stevige rijstijl.

In bochten helde de skoda flink over en daarom zit er nu een bilstein B12-kit op. Verder laat deze Oost-Europese VW zijn stem wat beter horen: een supersprint cat-back siert de onderkant.

Hoe klinkt die supersprint? Wel zo;
[video=youtube;SsY9M4MjLp8]http://www.youtube.com/watch?v=SsY9M4MjLp8&list=UUtCUNe335HhnLQ2xoDur_7Q& index=2&feature=plcp[/video]

191517_185505641494114_185298154848196_507722_534211_o-1-1.jpg

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en een hele mooie manier van voorstellen. De uitlaat klinkt goed.

FabiaTsi

Senior Member
Welkom op dit gezellige forum en een hele mooie manier van voorstellen. De uitlaat klinkt goed.

Bedankt :-) In België hebben we jammer genoeg nog geen skoda-forum. Maar ik woon op 5 km van het Sas Van Gent. Ik voel me dus wel al "reserve-Nederlander".

De uitlaat is uniek. Supersprint maakt hem nog niet voor de fabia. Ze zijn hem nu wel aan het ontwikkelen sinds ze m'n filmpje en foto's ervan hebben gezien en gehoord :-)

Skoody Boo

Actief lid
Hallo skoda-broeders. Hier stel ik even m'n skoda fabia combi voor. Het is een 1.2 TSI 105 pk 5v geworden. Kom je blijkbaar niet zoveel tegen.

Ik heb er ook 1!

Heeft de Belgische versie ook blue motion technologie als een start stop systeem en regeneratief remsysteem?

FabiaTsi

Senior Member
Ik heb er ook 1!

Heeft de Belgische versie ook blue motion technologie als een start stop systeem en regeneratief remsysteem?

Neen, puur en onversneden. Geen eco-gelul op m'n fabia ;) Jammer genoeg wel een versnellingsbak die al twee keer is hersteld. Eco-banden heb ik al helemaal niet. Een 1.2 tsi heb ik niet gekocht om traag mee te rijden.

FabiaTsi

Senior Member
Ondertussen heeft m'n Tsjechische beestje 90 000 km op de teller. We zijn ondertussen enkele updates verder;

1. JD stage 1: +-140 pk en 220 NM.
  2. 15 inch velgen met Toyo R1R voor op het circuit
  3. Whiteline swaybar voor en achter
Dit weekend heb ik alles eens kunnen testen op de Nürburgring Nordschleife.

IMG_9029.JPG

Bovenaan Onderaan