FabiaTsi
Senior Member
Hallo skoda-broeders. Hier stel ik even m'n skoda fabia combi voor. Het is een 1.2 TSI 105 pk 5v geworden. Kom je blijkbaar niet zoveel tegen.
Uitvoering Ambiente
Opties:
- Semi-automatische airco
- Verwarmde voorzetels
- Voorzetels in hoogte regelbaar
- Snelheidsregelaar
- Maxi-dot beeldscherm
- Aluminium velgen 15' Line
- Radio cd, MP3 Swing
- Multifunctioneel lederen vierspakig stuurwiel
- Opbergmodule
- Elektrische en verwarmde buitenspiegels
- Armsteun centraal
- Verlaagd sportchassis
- ESP, ASR
- 8 luidspreker ipv 6 standaard
- Parkeersensoren
Wat heb ik veranderd?
- Gordelhoesjes leder logo Vrs
- Vialle LPdi installatie: directe gasinjectie met ringtank op plaats reservewiel.
Hoe rijdt dat nou?
Deze tsi rijdt zalig. Vanaf 2000 toeren geeft het motortje een stevige duw in de rug. Verbruik ligt op 8l/100 km bij een stevige rijstijl.
In bochten helde de skoda flink over en daarom zit er nu een bilstein B12-kit op. Verder laat deze Oost-Europese VW zijn stem wat beter horen: een supersprint cat-back siert de onderkant.
Hoe klinkt die supersprint? Wel zo;
[video=youtube;SsY9M4MjLp8]http://www.youtube.com/watch?v=SsY9M4MjLp8&list=UUtCUNe335HhnLQ2xoDur_7Q& index=2&feature=plcp[/video]
Uitvoering Ambiente
Opties:
- Semi-automatische airco
- Verwarmde voorzetels
- Voorzetels in hoogte regelbaar
- Snelheidsregelaar
- Maxi-dot beeldscherm
- Aluminium velgen 15' Line
- Radio cd, MP3 Swing
- Multifunctioneel lederen vierspakig stuurwiel
- Opbergmodule
- Elektrische en verwarmde buitenspiegels
- Armsteun centraal
- Verlaagd sportchassis
- ESP, ASR
- 8 luidspreker ipv 6 standaard
- Parkeersensoren
Wat heb ik veranderd?
- Gordelhoesjes leder logo Vrs
- Vialle LPdi installatie: directe gasinjectie met ringtank op plaats reservewiel.
Hoe rijdt dat nou?
Deze tsi rijdt zalig. Vanaf 2000 toeren geeft het motortje een stevige duw in de rug. Verbruik ligt op 8l/100 km bij een stevige rijstijl.
In bochten helde de skoda flink over en daarom zit er nu een bilstein B12-kit op. Verder laat deze Oost-Europese VW zijn stem wat beter horen: een supersprint cat-back siert de onderkant.
Hoe klinkt die supersprint? Wel zo;
[video=youtube;SsY9M4MjLp8]http://www.youtube.com/watch?v=SsY9M4MjLp8&list=UUtCUNe335HhnLQ2xoDur_7Q& index=2&feature=plcp[/video]