Nieuw binnen de skoda groep; zwarte hemel, 19" et cetera...

eddiea

Forumguru
De roosters in de b-stijl zijn gelijk aan de A6. De overige onderdelen gelijk aan de passat. Maar hier komt ie weer..... Volgens mij heeft een passat ook geen zwarte hemel. De units uit de golf 6 zijn ook anders.
 

Jasper02

Banned
Discussie niet waard. Meneer praat blijkbaar slecht over eventuele klanten voor wat spuitwerk. En zijn mede beledigde kan er niet tegen dat ik mijn mening gaf op een foto van zijn auto.

Daar blijven ze over doorgaan blijkbaar, prima.
 

eddiea

Forumguru
@canon-eye

Het meeste waar Michiel op doelt is in mijn topic geweest die ik heb laten sluiten wegens alle nutteloze opmerkingen van Jasper. Vandaar dat de berichten er niet meer zijn.
 

Jasper02

Banned
@canon-eye

Het meeste waar Michiel op doelt is in mijn topic geweest die ik heb laten sluiten wegens alle nutteloze opmerkingen van Jasper. Vandaar dat de berichten er niet meer zijn.


Volgens mij was dat meer omdat iedereen beaamde dat ik gewoon mijn mening mag geven waar jij dan weer niet tegen kon. Buiten dat.. Kansloos om er telkens over te beginnen in een topic die heel ergens anders.over gaat. Misschien een idee om een topic te beginnen "hier is een foto van mijn auto, geef geen commentaar die ik niet leuk vind en geef vooral niet je eigen mening"
 

MennoW

Forumguru
heren laten we het gezellig houden op het forum :aangenaam:
lijkt me wel zo leuk voor de rest.

en weer on topic!
als ze zelfs lederen stoelen kunnen spuiten lijken mij een paar kapjes geen probleem toch?
en ook de originele stoffen hemel moet je toch kunnen verven? loop eens bij een stoffeerder of zeil maker binnen die kan je vast verder helpen.
ik zou het heel stoer vinden als je het voor elkaar krijgt
 

eddiea

Forumguru
Het zou wel leuke zijn als de knopjes die er zitten voor bijvoorbeeld de binnenverlichting verlicht blijven. Deze units heb ik tot nu toe niet in het zwart kunnen ontdekken. Mocht iemand er wel een geschikte voor weten........
 

030

Forumguru
De roosters in de b-stijl zijn gelijk aan de A6. De overige onderdelen gelijk aan de passat. Maar hier komt ie weer..... Volgens mij heeft een passat ook geen zwarte hemel. De units uit de golf 6 zijn ook anders.

Hey, interessant. Ik zal eens gaan rondshoppen of er in een Passat wel een zwarte hemel zit/zat.

Weet je ook welke A6? Ik neem aan een C6?

Recapitulerend so far:
- roosters in de B-stijl zitten ook in een A6, dat is wel bekend terrein :)
- binnenspiegel is al zwart, check
- zonnekleppen, Passat dus?
- handgrepen, Passat?
- lichtunits Passat?
- mis ik nog zaken?

Ik heb overigens nog geen ander topic gevonden mbt dit onderwerp op de diverse fora. En dat lijkt me nog steeds stug.
 

RefleCs

Forumguru
De nieuwe Passat R-Line heeft zwarte hemelbekleding als optie. Maar ik weet niet of de schakelaars e.d. dan hetzelfde zijn. Er is wat veranderd aan de schakelaars e.d. volgens mij. http://www.volkswagen.nl/home/over_volkswagen/actueel/nieuws/0,18461,23052_D0Lnl,00.html

Ah gevonden! Het vorige model Passat in R36 uitvoering was beschikbaar met zwarte hemelbekleding!

Home > Autonieuws > Volkswagen Passat R36 met 300 pk - AutoZeeland

Sportinterieur
Maar bij alleen het exterieur is de sportieve aankleding niet gebleven. Ook het interieur van de Passat R36 kreeg een sportieve tint. Grote delen van het dashboard zijn bekleed met aluminium strips en het sportstuurwiel is voorzien van het R36-logo. De aluminium pedalen, de met leer en alcantara beklede sportstoelen en de zwarte hemelbekleding ronden de sportieve look af.
 

eddiea

Forumguru
Ik heb ook gezocht naar een passat met zwarte hemelbekleding maar als je alle occasionsite's in het buitenland na kijkt (in NLbijna geen R36's geleverd) kom ik geen passat (nog niet??) tegen met zwarte hemelbekleding.

Zonnekleppen zijn gelijk aan de Golf 6 R/GTI?
Ventilatierooster is gelijk aan A6 C6
Binnenspiegel is gedeeltelijk zwart maar dat is goed te spuiten en wellicht gelijk aan de spiegel van de golf net als de handgrepen en de hoogteverstellingsplaat van de gordels

Ik heb al een adresje voor het bekleden van de hemel en de stijlen maar mocht ik het gaan doen wil ik wel alle onderdelen origineel zwart en niet spuiten.
 

RefleCs

Forumguru
Mijns insziens zou het moeten lukken. Maar goed je hebt even iemand nodig met kennis van alle VAG producten en welke waar zijn gebruikt. Het zou toch haast mogelijk moeten zijn zou je zeggen.
 

eddiea

Forumguru
Is ff alles uitzoeken of alles te gebruiken is.

Trouwens wel een hele mooie uitvoering zo'n passat R-line. Zou best wel de opvolger van mijn huidige mogen worden;)
 

TL@

Forumguru
De Passat CC is op alle versies beschikbaar met een zwarte hemel, die zijn er misschien meer.
 

030

Forumguru
Het is nog allemaal ver weg, maar de onderdelen zijn al niet heel erg dik gezaaid op de Bay voor zover ik zo snel kon zien.
 
Bovenaan Onderaan