Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Overigens voor de mensen die iets aan de aanwijzing voor de brandstofmeter wilden veranderen (ijking): Mark/Antera is er mee bezig geweest, maar heeft niet kunnen vinden op welk punt in de software dat gewijzigd moet worden. Dus voorlopig geen proefkonijn.
 

CoesDoes

Forumguru
Zo, ook weer thuis na de verplichtingen waardoor ik helaas eerder weg moest.

Alles was top geregeld en liep gesmeerd! Dikke complimenten voor de organisatie! :thumbsup:
Erg leuk om diverse forumleden een keer te spreken en naar de aanwezig auto's te kijken.

Ook de kleine heeft zich prima vermaakt in haar 'box'

image.jpg

Ik zeg: "Voor herhaling vatbaar!" :thumbsup:
 

rcFred

Senior Member
De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde. Lang leve de VAG motoren;).
Voor de geïnteresseerden een foto erbij van de resultaten. Meer foto's komen na het weekend als ik weer in de buurt ben van een computer, rest heb ik met de camera gemaakt.
Super geregeld en gezellig dagje gehad, wanneer is de volgende meeting?:deuk: image.jpg
 

Petrolhead

Forumguru
Corné, schoonzus Dirk, dj's, dealers en TVS dank voor een schitterende dag! :thumbsup:
Leuke start met treintje rijden in DLD, gelukkig is Antera z'n RS mooi rood en goed te zien als ik weer eens (ver) achter de "240+ pk club" aan reed...:tongue:

Lezing zeer interessant, stukje techniek is veel duidelijker geworden en de achtergrond van de bekende DSG problemen zijn nu begrijpelijk.

Na tuning en DSG aanpassing klonk mijn O2 niet lekker, reed stotterend en dat bleek een losse carterontluchtingslang (3x woordwaarde) te zijn. Toen die eenmaal vast zat reed de auto heerlijk, problemen met de DSG leken eindelijk tot het verleden te behoren, totdat de auto op de bank ging...
Tijdens de run is de eerste koppeling naar de eeuwige jachtvelden verhuist! :wavecry:
Moet de auto nu dus als een bejaarde berijden om niet ergens tot stilstand te komen.
Nieuwe koppeling zal er in moeten...:cry:
Zal contact opnemen met TVS om te kijken wat ze kunnen betekenen voor mij.
Software aanpassing DSG bleek in mijn geval dus niet afdoende helaas.

Wat begon als een mooie dag eindigde dus iets minder mooi, een schrale troost dat ik net op tijd terug was om mn cluppie te zien winnen van PSV als pleister op de wonde.
 

EdK

Forumguru
En is een ieder nu die getuned wilde worden ook getuned ?
Of zijn er nog heerschappen die met een 50% kortingsbon terug kunnen voor meeting 2 ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Steve

Senior Member
150% na belasting aftrek is 75% meestal.
Ik heb hetzelfde vroeger gehad op zaterdag en zondag en dat werd belast als overuren en dan gaat er gewoon 50% de kliko (belastingdienst) in, oftewel je hebt nog minder als een normale werkdag theoretisch gezien.
 

TedVlemmings

Forumguru
Zo, ook weer thuis na de verplichtingen waardoor ik helaas eerder weg moest.

Alles was top geregeld en liep gesmeerd! Dikke complimenten voor de organisatie! :thumbsup:
Erg leuk om diverse forumleden een keer te spreken en naar de aanwezig auto's te kijken.

Ook de kleine heeft zich prima vermaakt in haar 'box'

Bekijk bijlage 21004

Ik zeg: "Voor herhaling vatbaar!" :thumbsup:
Mooie speelkamer! Die kofferbak heeft zich vandaag al terugverdient
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan