Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Forumguru
Hoe bedoel je dat pendragon -6 ? Moeten we er dan 6 bij optellen of afhalen . Dan heb ik 5 pk minder als ik had verwacht:(

@allemaal wat een super gezellige dag was het en wat een weer zeg.
Iedereen bedankt:)

Toen Mark zijn auto was gedaan en dit een stukje lager uitviel dan bij JD zei hij dat de bank 6 pk lager aangeeft dan in werkelijkheid. Dus je kan dat bij je gemeten waarde optellen als het klopt wat hij zei.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
@ Pendragon, in Mark zijn geval klopte dit. Maar het zou denkik een beetje kort door de bocht zijn om dit als stelregel te hanteren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
@ Pendragon Als er al een berekenbare afwijking in zou zitten lijkt het mij logisch dat dit altijd een percentage zou moeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blacky

Forumguru
Allemaal weer veilig thuis gekomen? Allereerst complimenten aan Corné en aan het team van TVS die deze dag mogelijk gemaakt hebben. Natuurlijk ook aan iedereen deze deze dag aanwezig was. Ik moet zeggen met de 40 extra paarden en een hoop extra koppel was de terugreis een genot. De trekkracht onderin is een hele verbetering. :thumbsup::D

Alleen toen ik voor het stoplicht moest wachten begon de auto behoorlijk onregelmatig te lopen met de neiging om af te slaan. Heb inmiddels een email naar TVS gestuurd. Ook mijn koppeling telefoon/Columbus doet het niet meer, vraagt namelijk om HFP pincode en die weet ik niet. Verder is alles goed.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Van 225 naar 250, vind het wel ok. 246 officieel, maar ze hebben een afwijking van ongeveer -6pk werd mij verteld. Alles is beter afgesteld nu, merk ik ook heel duidelijk.

Toch snap ik het niet.
De 1,4TSI heb ik ook in de Yeti en met een fabrieksopgave van 122Pk en op rollenbanken komt er dan al standaard vaak 140Pk uit.
Maar een 1,4TSI met standaard 22 Pk moet je me ff uitleggen, type fout ?
Of heb ik de folders nooit goed gelezen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik zie op de foto ook onze landelijke velgboer staan met zijn doorgezakte rijdbare stand!!:deuk:
Leuk dat indereen een leuke dag gehad heeft, jammer dat ik er niet bij kon zijn,maarja je kan niet alles hebben. Corne had het vast allemaal goed georganiseerd!
 

EdK

Forumguru
En Corne gaat nu de ontwenningsfase in !!??
Wel je weet wie je hier moet hebben voor de geestelijke bijstand
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Sorry tikfout ik bedoel van 125 naar 146 :) en ik heb geen run voor de tuning gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik merk het wel duidelijk. Misschien is er iemand anders met een 1.4tsi die wel 2 keer een run heeft gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Allemaal weer veilig thuis gekomen? Allereerst complimenten aan Corné en aan het team van TVS die deze dag mogelijk gemaakt hebben. Natuurlijk ook aan iedereen deze deze dag aanwezig was. Ik moet zeggen met de 40 extra paarden en een hoop extra koppel was de terugreis een genot. De trekkracht onderin is een hele verbetering. :thumbsup::D

Alleen toen ik voor het stoplicht moest wachten begon de auto behoorlijk onregelmatig te lopen met de neiging om af te slaan. Heb inmiddels een email naar TVS gestuurd. Ook mijn koppeling telefoon/Columbus doet het niet meer, vraagt namelijk om HFP pincode en die weet ik niet. Verder is alles goed.
Dat is balen :( zal je net zien... ik hoop dat e.e.a. snel en vakkundig gefixt wordt! Houd ons op de hoogte van het verloop aub!!

Greetz Corné
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan