Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
komt door dat gehaaste westen, dan type je wel eens wat letters verkeerd
maar je hebt gelijk Neptukker Bathmen ist

Joske

Forumguru
Even iets helemaal anders, oproep aan alle O2 Combi rijders die naar de meeting komen:

zie volgende topic http://www.skodaforum.nl/forum/threads/automatisch-de-kofferklep-openen.7549/page-23

iemand die nog stempelveren wenst voor het automatisch openen van de kofferklep? Alcomex rekent namelijk minimaal €20 aan, kostprijs zonder BTW en verzending voor 2 stempelveren bedraagt €12 (dus wordt totaal van €17.50 alles incl. voor 2 stempelveren als ik er 4 kan bestellen).

Interesse iemand?? Alvast bedankt! :)

als ik de lijst bekijk denk ik aan: @ertromp @Petrolhead @Ed_Laar

Vanenkelen

Forumguru
Hahaha, @Joske bedankt hè.... Van een zoektocht naar iemand om samen een setje veren mee te kopen, loop ik nu het risico een enorme inkoopactie te moeten organiseren :sterretjes::maakmegek:.

Maar geen probleem hoor, vind het prima en leuk om te regelen. Aanmeldingen wel graag in het andere topic dan houd ik een beetje het overzicht. Daar vind je ook "mijn spelregels" om het een beetje soepel te laten verlopen en er voor te zorgen dat ik niet ineens met 6 sets veren blijf zitten en een postorderbedrijf moet starten.

CDK

Forumguru
@Joske, daar duim ik al maanden voor..... ;) hopelijk is het droog en windstil, een zonnetje er bij zou natuurlijk ook leuk zijn!

CDK

Forumguru

Joske

Forumguru
mja, dat is nu eenmaal net dé factor die je niet in de hand hebt: het weer

of het moet zijn dat je een paar potente bosjesmannen weet te strikken die voor die dag wat goed weer weten samen te dansen :deuk:

Schefoldfoto18B.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan