Greenline sticker

Ik heb de afgelopen week mijn Greenline mogen afhalen.

Inderdaad tegenwoordig geleverd met greenline op zowel voor als achterkant.

Maar tot mijn grote verbazing ook twee in my opinion lelijke stickers aan de zijkant. Ik moet ze nog verwijderen, maar dit schijnt met fohn heel goed te gaan.

Op verzoek een foto van betreffende sticker.
 

Bijlagen

  • foto.jpg
    foto.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 368
  • foto(2).jpg
    foto(2).jpg
    21,3 KB · Weergaven: 301
  • Foto3.jpg
    Foto3.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 328
  • foto(3).JPG
    foto(3).JPG
    23,4 KB · Weergaven: 314

Hetzer

Forumguru
Stickers zijn inderdaad niet erg mooi, ahum :1884:, heb jij ook nog nog een foto van het logo in de gril?
 
@ Hetzer, foto gril toegevoegd, ik weet niet of het leesbaar is. Is hetzelfde als op achterkant zit, op zich niet mijn keuze, maar minder lelijk dan de stickers, want idd dat is wel heel erg cheapo. Mocht je duidelijkere foto willen dan hoor ik het wel

De dealer zegt dat hij ze er niet af mag halen, misschien voor toekomstige rijders iets om aan te geven dat je deze niet wil, tenzij je ze heel mooi vind :winkie:
 

Racer

Lid
Hi MartyBro, haal je 'em er wel voorzichtig af: misschien wel leuk zo'n Green-sticker op mijn RS ;)

Het lijkt tegenwoordig wel: hoe groener, hoe beter (wel een verkooptopper overigens, die Greenline).
 

nemo

Senior Member
Ze vinden het bij Skoda blijkbaar heel stoer om een greenline te rijden, als ze het er zo vaak op zetten! Is toch meer iets van vroeger om de uitvoering daar kenbaar te maken?
 

van_der_P

Senior Member
Daar kun je aan zien dat het model 2011 is.
'Mijn' dealer vertelde dat ze dit jaar al 200 GL verkocht hadden.
 

vinshi

Lid
nou bij mij gaan de stickers er meteen van af ik vind het niet uitzien. het logo op de gril en kofferdeksel vind ik nog ok.
 
Ja mijn idee dus ook om die stickers eraf te halen, zoals ik al zei met fohn schijnt het prima te gaan, ik moet het zelf nog proberen.
Wellicht dat Racer alle stickers wil hebben voor op zijn RS :grin:
 

joergarms

Senior Member
Dat is een beetje hetzelfde type sticker als, dual airbag en katalysator.
Vreemd, de GL van mijn ouders is onlangs afgeleverd, daar zitten ze niet op.
Ook raar dat de dealer ze niet mag verwijderen, volgens mij gewoon onwil van de dealer, al wil je alle logo's eraf, u vraagt, wij draaien is het toch.
 
Ik heb persoonlijk zo het gevoel dat "u vraagt, wij draaien...", niet meer van deze tijd is. Mijn ervaringen op dit terrein, tenminste bij de dealer waar ik mijn auto besteld heb, zijn helaas negatief.
 

Falcon

Donateur
Ik snap totaal niet waarom jullie niet gelijk bij aflevering hebben gevraagd om die stickers er af te halen. Je gaat toch niet zelf ermee aan de haal? Je hebt net een gloednieuwe auto gekocht!

Trouwens ben wel benieuwd of ze die sticker ook plaatsen bij Racing Green? :D
 

Monteurtje

Forumguru
@GJS.Vanaf rechts geteld de achtste letter/cijfer van het chassienummer een A is, modeljaar 2010, een B modeljaar 2011.
 

BerSpijk

Nieuw lid
Sorry maar ik betaal de auto pas als de stickers er van afzijn. En de zelfde gril in zit zo als hem besteld heb.
 

FredV

Banned
@BerSpijk, ik wens je heel vele suc6 met je actie. Je krijgt gewoon je auto niet mee.
Bovendien, staat ergens ook niet in de leveringsvoorwaarden 'modelwijzigingen voorbehouden'?
En aangezien je dit niet bij de bestelling hebt aangegeven, denk ik dat je weinig kans op slagen hebt, anders dan de goodwill van je dealer.
Een sticker verwijderen betekent risico voor de lak, het embleem in de grill zal hij nooit kunnen verwijderen, tenzij hij een oude model grill bestelt en dat dan uiteraard nog moet passen.
Ben benieuwd.
 

peperskoda

Forumguru
Wat zou voor een dealer nu belangrijker zijn, een tevreden klant of een eisen stellende importeur? Als een dealer zegt dat hij de stickertjes niet mag verwijderen van de importeur dan is het gewoon een angsthaas. Alsof de importeur iedere af te leveren GL komt inspecteren op verwijderde stickertjes.....What the F***K are we talking about? Mijn dealer zou de keuze hebben: stickertjes verwijderen of een auto waar hij niets mee kan want ik zou het apparaat niet afnemen voordat de stickertjes verwijderd zijn. Wanneer dit echt op een dispuut uit zou lopen waar een rechter aan te pas zou moeten komen delf je natuurlijk wel het onderspit, maar ik zou in elk geval een flinke poging wagen.
 

FredV

Banned
Op mijn auto zitten gewoon de emblemen, net als in mn jas, op mn tv, mn fiets, met sticker, etc.
Ik heb nog nooit iemand in een electronicazaak horen vragen, wilt u het embleem verwijderen, want ik vind het niet mooi en anders koop ik die tv niet... je weet wellicht wel welk antwoord je krijgt....
Waar hebben we t over?

Het was/is blijkbaar mode om met name een leasebak zonder emblemen af fabriek geleverd te rkijgen, waarom? omdat je dan het uitrustingsniveau niet kon zien ...

En als er nu RS of GLT of GT of racing op staat, wie wil ze er dan afhalen? maar schaamt men zich om t greenlinelogo? Ik schaam me niet voor het logo, van mij blijft het zitten.
Ach.....
 
Bovenaan Onderaan