Ford Ranger 3.2, 200pk opvolger Octavia Combi RS

Arco

Forumguru
Zoals eerder op het forum vermeld heb ik de Skoda Octavia RS Combi verkocht (met pijn in het hart!) omdat ik een wagen nodig had met veel trekkracht voor paardentrailer en 4X4 capaciteiten.

Het is de Ford Ranger 3.2 geworden. In België nog als "lichte vracht" in te schrijven waardoor BIV (belasting in verkeersstelling 0 Euro is -anders wellicht 5000 en verkeersbelasting per jaar 140 Euro.

Ik ben wellicht old school maar ik hoor nog graag een "echte" motor draaien... Binnen de 10 jaar waarschijnlijk een uitstervend ras en neemt de geruisloze elektriciteit het over....poeh..

We hebben nog een Skoda Rapid dus ben ik op dit leuk forum toch nog een beetje op z'n plaats vind ik..

Bijgevoegd nog een aantal foto's...

De wagen is dus niet standaard (voor diegene die me nog kennen van m'n vorig project met de RS...)

Raptor Grill, gepoedercoate velgen, bull bar en al het chroom is zwart gewrapped... ik blijf dus in dezelfde (zwarte) stijl...met veel paardjes in de motor en ook achter de auto...trekt tot 3,5 ton!
 

Bijlagen

  • Ranger2.jpeg
    Ranger2.jpeg
    81,1 KB · Weergaven: 200
  • Ranger1.jpeg
    Ranger1.jpeg
    47,2 KB · Weergaven: 230
  • index4.jpeg
    index4.jpeg
    312,6 KB · Weergaven: 212
  • index6.jpeg
    index6.jpeg
    309,3 KB · Weergaven: 211
  • index5.jpeg
    index5.jpeg
    726 KB · Weergaven: 208
  • index8.jpeg
    index8.jpeg
    335,1 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf!
Ik kende dat model niet. Ziet er goed uit en tenminste een ride met cilinderinhoud :thumbsup::thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Goofy@5E

Forumguru
Welkom back, en deze mag er ook zijn, lekker bruut, en een hoge zithouding is altijd leuk, veel plezier ermee,
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Tuulster

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf! :thumbsup:

Alleen die belastingregels in de EU......:deuk::deuk::deuk::deuk::banghead::banghead::banghead::banghead:

Bij ons in Nederland zou je echt 1.000.000,- belasting (bpm motorrijtuigenbelasting etc.) moeten betalen voor de deze auto :tegek:
 

Rallye

Forumguru
Qua weggedrag zal je erop achteruit gaan, maar wel een stoere auto! Een vijfcilinder zelfs, lees ik. Uitstrevend ras dus.
Afhankelijk van Euro 6 of niet had je in Nederland nog 27 à 28.000 euro BPM betaald (2017).
 

Bijlagen

  • 65A84610-C1E8-46A3-8235-8D8250A334A8.jpeg
    65A84610-C1E8-46A3-8235-8D8250A334A8.jpeg
    137,7 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Japanese Power

Donateur
Brute bak. Niet te vergelijken met je voorloper maar heel stoer! Hele goeie maat van me heeft een F150 Raptor. Is nog tikkie dikker maar dat geeft een aardige indruk van waar jij nu de wegen onveilig mee gaat maken. Veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco
Bovenaan Onderaan