Skoda Karoq

Captain Hook

Forumguru
@MerijnB nou... lezen is ook een kunst...;)
Er staat letterlijk "Op slecht wegdek sloeg de Karoq zowat aan het deinen"
Slecht wegdek in Nederland is imho totaal iets anders dan slecht wegdek op Sicilië en vergeet ook niet het woordje 'zowat'...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
@MerijnB nou... lezen is ook een kunst...;)
Er staat letterlijk "Op slecht wegdek sloeg de Karoq zowat aan het deinen"
Slecht wegdek in Nederland is imho totaal iets anders dan slecht wegdek op Sicilië en vergeet ook niet het woordje 'zowat'...

Uit de video (ongeveer 3:03):
"dus de Karoq is in ieder geval een stuk comfortabeler, wel dusdanig comfortabel dat het bijna deinen wordt, en daar moet je van houden".
 

peu304

Nieuw lid
Ik lees in het instructieboekje dat de 1.5 alleen met automaat is en niet met handbak. vreemd lijkt mij? In Duitsland zie ik ook alleen een 1.5 met automaat.
 

dj.verhulst

Forumguru
Ik lees in het instructieboekje dat de 1.5 alleen met automaat is en niet met handbak. vreemd lijkt mij? In Duitsland zie ik ook alleen een 1.5 met automaat.


hoop van niet hou niet van dsg ,,, het rijd misschien wel leuk als je heel rustig rijd, maar het maakt een auto zwaarder, duurder, en wat ze ook beweren toch onzuiniger, en ze gaan vaker stuk dan een handbak......
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Net een dealer gesproken die nu zegt dat de prijzen half november worden verwacht.

Ander leuk nieuws, ik ben er ook achter gekomen dat er rond half november één Karoq al tijdelijk in Nederland te zien zal zijn voor een paar dagen. Ik weet niet zeker of ik de info op het forum kan / mag zetten, als je geïnteresseerd bent moet je maar even een berichtje sturen...
 

Edwin1969

Actief lid
Heb serieus uitgekeken naar meer concrete prijsinfo van Skoda over de Karoq, maar gezien het feit dat ik rond deze tijd moest beslissen en het er voorlopig niet op lijkt dat er snel een 2.0TDI met voorwielaandrijving beschikbaar komt, maar besloten mijn heil te zoeken bij de VW Tiguan. Blijf ik toch een beetje "in de familie".....
 
Bovenaan Onderaan