Skoda succesvoller dan de andere VAG-merken....

B.Stuurder

Forumguru
Neeee want die is een prijzenoorlog begonnen dus daar blijven je prijzen hetzelfde.
Voor die sigaar mot je dan naar appie hijn gaan, die pakt je dubbel....
Dat valt nog best mee, ligt eraan wat je koopt. En ook dan speelt kwaliteit weer een rol. Maar voor meer BTW krijg ik geen betere kwaliteit
 

EdK

Forumguru
Tsja als je zo er tegenaan blijft kijken en rutte niet wil geloven dan mot je maar opslag bij je werkgever gaan vragen....
En anders maar emigreren naar bv het Vlaamse, kun je meteen een VRS bestellen want met minder kun je daar niet de weg op hoor.... :D:pieker:
 

Cordoba

Forumguru
Wat ik eigenlijk mis in de discussie over betrouwbaarheid: de kwaliteit van het gebruikte staal.

Even wat linkjes voor degenen die dat nieuws gemist hebben, als ik het goed heb gaat dit ook over staal en schijnt dit ook in grote hoeveelheden aan vooral Japanse autofabrikanten geleverd te zijn. Gevolg van dat minderwaardige staal kan liggen in vroegtijdige roestvorming, maar ook in onverwachte vervormingen bij aanrijdingen (waarbij het dus letterlijk levens kan kosten).
linkje
linkje

linkje
Ik heb destijds ook een bericht gezien waarin veel meer met merknamen genoemde afnemers van deze metalen gezien, en daarin werd ook het staal genoemd als sjoemelstaal, helaas kan ik dat bericht niet terugvinden.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als de kinderen de deur uit zijn, dán gaat het wel goed schelen denk ik.
Hangt ervan af hoe je "de deur uit" definieert.
Bij ons betekende dit dat ze uitwonende studenten werden, en dat is een mooie (:jaja:) maar nogal prijzige hobby.
De netto salarisverhoging die je (pas) krijgt als er eentje afstudeert, zal geen enkele baas kunnen evenaren...
 

BBO

Senior Member
Uiterlijk dan?
Toevallig vandaag weer in de nieuwe Passat gezeten van een collega en de materialen zijn toch wel mooier dan de Skoda, alsook de afwerking. Maar of dat het prijsverschil waard is? Als ik zie wat een Passat moet kosten die uitgerust is zoals mijn Skoda (ja ik weet dat de Passat en Octavia niet dezelfde klasse zijn, maar wat voor mij belangrijk is, is de ruimte en dan zijn ze voor mij wél dezelfde klasse), dan zou ik echt wel heel veel duurder uit zijn dan nu. Duurder dan mij lief is, voor de materialen en geluidsisolatie.
De Passat staat qua materiaal gebruik en detail afwerking op een net iets hoger niveau als de Superb vind ik. Maar puur qua design/ lijn zie in de Super veel liever. Zeker de middenconsole van de Superb vind ik veel knapper van lijnen
 
Bovenaan Onderaan