Van Fabia naar Rapid

Rosinfield

† In Memoriam
Ik ben er van overtuigd dat die helpen. Er is hier iemand met zelfde auto en aanpassingen die meer dan tevreden is ;)
 

PietB51

Actief lid
Bedankt voor de verwelkoming !
Ik ben benieuwd hoe je de aanpassing aan de DSG gaat waarderen, ik zal eerst zelf mijn mening vormen de komende weken, ben ook benieuwd hoe ik het rijden ervaar met DSG
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat lijkt me verstandig. Het scheelt uiteraard een hoop als je ervaring hebt met aangepaste dsg software.
 

Rosinfield

† In Memoriam
En wat is het resultaat?
En hoe zit het met de garantie van Skoda?
Resultaat is meer dan geweldig. Weg gebrom en getril en ipv het onwillig paard gevoel nu gretigheid. Schakelt vlot door en als je gas geeft gebeurt er ook wat. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ook de motor gelijk is aangepakt.
Wat betreft garantie. De kans op problemen die kunnen worden gerelateerd aan de aanpassingen, is uiterst gering. Dit is nu de derde auto waarbij dit is gedaan. Toevallig vandaag bij dealer geweest en daar was men enthousiast over het resultaat. Die heeft er geen enkel belang bij om mij in voorkomend geval dwars te zitten met moeilijk doen hierover. Goede relatie met dealer en transparantie hieromtrent is natuurlijk wel essentieel.
 
Bovenaan Onderaan