Citigo Monte Carlo Duitsland

Arnout84

Senior Member
Nee, de Monte Carlo is maar kort hier in Nederland leverbaar geweest. Verwacht dan ook niet dat ie weer terug komt.
 

Dennis78

Forumguru
Nee, dat niet. Ik bedoel te zeggen dat er net een nieuwe Citigo (facelift) gebracht is. Mss komt er binnen nu en een jaar wel weer een MC versie om de verkoop te stimuleren?
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Je kan altijd de citigo Monte Carlo Laten uitvoeren.
Wij hebben onze vorig jaar gekocht en op het interieur na bij de dealer laten ombouwen naar monte carlo.
En neem aan dat je dit ook hier in NL kan doen met het face lift model als ze ook in Duitsland te krijgen zijn.

Of je kan die van ons overnemen :)
 

Arnout84

Senior Member
Je kan altijd de citigo Monte Carlo Laten uitvoeren.
Wij hebben onze vorig jaar gekocht en op het interieur na bij de dealer laten ombouwen naar monte carlo.
En neem aan dat je dit ook hier in NL kan doen met het face lift model als ze ook in Duitsland te krijgen zijn.

Of je kan die van ons overnemen :)

Dat kan ook natuurlijk, ik weet in Friesland nog een Sport/Monte Carlo interieur te koop
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Dat kan ook natuurlijk, ik weet in Friesland nog een Sport/Monte Carlo interieur te koop

Ik weet het maar de vrouw wou dit toen echt niet.
En de citigo staat nu momenteel te koop omdat we voor een Skoda Fabia Monte Carlo Combi gaan en de in de zelfde kleur ook als mijn fabia :tegek:
 
Bovenaan Onderaan