BMW 135I coupe

koreaan

Forumguru
Die diffuser wil maar niet binnenkomen:( Rieger was ff 3 weken dicht:(

Probeer er een beetje stealthmodus van te maken. Mijn oorspronkelijke velgen laat ik repareren met een donkere antraciete coating.
Misschien de knipperlichten vervangen door een smoke uitvoering.
 

LT83

Forumguru
Die diffuser wil maar niet binnenkomen:( Rieger was ff 3 weken dicht:(

Probeer er een beetje stealthmodus van te maken. Mijn oorspronkelijke velgen laat ik repareren met een donkere antraciete coating.
Misschien de knipperlichten vervangen door een smoke uitvoering.

Zeker afgekeken van een Audi die "black edition" look met antraciet kleur velgen :)
 

koreaan

Forumguru
@Luuk Thijssen gaan we een discussie voeren over een sticker?

Ben lid en heb verschillende ritten meegereden. Daarnaast heb ik andere redenen waarom ik een trots lid ben. Daar kom je wel achter als je mijn fb volgt de aankomende maand.
 

CDK

Forumguru
gaan we een discussie voeren over een sticker?

Ja nog even over die sticker.....
Dat kan echt niet hoor Bas!









:deuk:










Je zou in plaats van wit natuurlijk ook antraciet of zwart kunnen gebruiken, desnoods laat je het zelf maken, dan heb je toch je stickerpret alleen springt het er niet zo uit ;)
 

sitechris

Donateur
Ah. Zie de sticker op je raam.

Ik ga me niet in de discussie mengen of het wel of niet mooi is. Bedenk alleen wel dat zo'n sticker je wel extra aandacht gaat geven van onze vrienden in het blauw. Die zullen je net wat sneller even onopvallend volgen.
 

koreaan

Forumguru
Mijn diffuser is eindelijk binnen !
Volgende week gaan we proberen em er op te zetten. De smoke knipperlichten zullen dan ook binnen zijn. Gaan dan bepalen of we een uitsparing kunnen maken anders wordt het weer een enkele.

IMG_0307.JPG
 
Bovenaan Onderaan